מדיניות משלוחים והחזרות

דף הבית » מדיניות משלוחים והחזרות
אודות

משלוחים ואיסוף עצמי

משלוחים עד הבית לכל חלקי הארץ, בין 3-10 ימי עסקים.

*משלוחים לאזורים מרוחקים – המשלוח יכול להתעכב בעוד 1-2 ימי עסקים.

קיימת אפשרות לאיסוף עצמי מ-5 סניפים מרכזיים:

  • פנקס 60, ת”א
  • אבן גבירול 111, ת”א
  • דיסקין 9א’ ירושלים – קומה ב’
  • הרצל 70 ראשל”צ – בנדרי סנטר
  • שטמפפר 19, נתניה

* האיסוף יתבצע רק לאחר שניצור קשר עם הלקוח ונעדכן כי הסחורה מוכנה לאיסוף בסניף.

החזרות
הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים.
במידה ומדובר בפריט בסייל (בהנחה), רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה תוך 5 ימי עסקים בלבד מהיום שסופקה לו.
הביטול יעשה באמצעות הודעה בכתב ו/או באמצעות פנייה טלפונית לשירות הלקוחות של החברה.
החברה תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, ועל הלקוח להשיב את המוצרים, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

איך מחזירים?

את המוצרים ניתן להחזיר לאחד מ-5 סניפי “אבידור”, בתוך 7 ימים ממועד מתן הודעת הביטול, בהצגת חשבונית.

להלן רשימת הסניפים להחזרה:

  • פנקס 60, ת”א
  • אבן גבירול 111, ת”א
  • דיסקין 9א’ ירושלים – קומה ב’
  • הרצל 70 ראשל”צ – בנדרי סנטר
  • שטמפפר 19, נתניה

או

באמצעות שליח – יש לתאם החזרה מול שירות לקוחות האתר.
במידה והזמנתכם עולה על 500 ₪ – לא תחויבו בעבור משלוח חזרה.
במידה והזמנתכם בסכום של עד 500 ₪ – תחויבו בדמי משלוח בסך 29 ₪.

* עם קבלת הפריט ובדיקת תקינותו, יתבצע הזיכוי (עד 14 ימי עסקים).

החלפות

אם הפריט שהזמנתם אינו מתאים לכם, ניתן להחליפו בקלות ובמהירות, בתוך 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, וזאת בתנאי שלא נעשה בו שימוש, המוצר באריזתו המקורית ושהתווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהוא שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

איך מחליפים?
החלפה באחד מסניפי “אבידור”, בהצגת חשבונית, ובתיאום מול שירות הלקוחות.
יש ליצור קשר עם שירות לקוחות האתר ולברר מולם את מלאי הסניף בו הינכם מעוניינים לבצע החלפה.
או
באמצעות שליח תוך 10 ימי עסקים – בתיאום מול שירות לקוחות האתר.

השליח שלנו מגיע עם זוג חדש ואוסף במעמד זה את הישן. החלפה ראשונה לכל עסקה היא בחינם! החלפה שנייה כרוכה בעלות של 29 ₪.

שאלות נוספות? ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בימים א’-ה’, בין השעות 09:00-19:00 וביום ו’ בין השעות 09:00-13:00, בטלפון שמספרו: 03-3728034 או באמצעות המייל:avidorhc@wecommerce.co.il

פוסטים אחרונים