למה דווקא נעלי ג’ויה?

דף הבית » פתרונות הנעלה » נעליים טיפוליות – JOYA » למה דווקא נעלי ג’ויה?
JOYA8

בעולם המודרני אנחנו צועדים בעיקר על משטחים קשים כמו אספלט. רוב הנעליים הסטנדרטיות מגבילות את ההליכה והעמידה, כך שחוויית התנועה עלולה להיות לא נעימה ולעיתים גם כואבת. בעקבות הבעיה הגלובאלית הזו, התעורר עומס עצום על שירותי הבריאות ברחבי העולם, בניסיון לטפל במערכת השלד, היציבה והתנועה, וכל זאת בכדי למנוע כאבים.

כאן נכנסות לתמונה נעלי Joya מבית קארל מולר. נעלי ג’ויה תומכות בתהליך התנועה הטבעית של הגוף ומעודדות הליכה אקטיבית. הן מאפשרות יציבה בריאה ונוחה שמאפשרת הקלה עצומה לגב ולמפרקים, ומצמצמות ואפילו מונעות כאבי גב ומפרקים. בחברת Joya פיתחו טכנולוגיות סוליה שונות שמתאימות לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח.

בנעלי Joya נוצרת תחושת הליכה ייחודית, כאשר ההבדל מנעליים אחרות ניכר כבר מהצעד הראשון. תחושת הרכות בהליכה מכתיבה סטנדרט חדש בתחום הנעלת הנוחות, ואם ניתן גם “לארוז” את התחושה בעיצוב אופנתי ומודרני – מה טוב. ואכן כך – הנעליים משלבות עיצוב אופנתי ונוחות כך שעיצוב הנעליים המושקע והמגוון הנרחב של הדגמים לגברים ולנשים מאפשר לכל אחת ואחד למצוא דגם שיתאים לטעמו ולצרכיו.

לאחר בדיקה מעמיקה, בשנת 2016 נעלי ג’ויה דורגו ע”י הAGR – ארגון עולמי שמטרתו להתמודד עם כאבי הגב – כידידותיות במיוחד לגב, ולכן זכו למיתוג מחודש – bliss for your back. 

הן קיבלו את תו האיכות הנחשק של הארגון. את תו האיכות ארגון הAGR פיתח עם שני בתי הספר הגדולים בגרמניה לבעיות גב, והוא משמש כמדריך מס’ 1 לצרכנים שקונים מוצרים ארגונומיים. הודות לקריטריונים הנוקשים ולניסויים הרפואיים המתמשכים והמוכחים, תו האיכות של הAGR התקבל באופן גורף בקרב קהילת הרופאים.

ואכן, לקוחות רבים מאשרים את ההשפעות החיוביות של הנעליים על גופם, כפי שניתן לצפות באתר ג’ויה העולמי – http://joyashoes.swiss/uk/the-shoe/benefits/

הסלוגן של נעלי ג’ויה העולמיות הוא, כאמור, bliss for your back, שמשמעותו – הנאה בלתי מתפשרת לגב. 

אנו באבידור מזמינים אותך לחוות את תחושת התנועה הממכרת בנעלי ג’ויה מבלי להתפשר על אופנתיות. בעת הצורך, אנו מבצעים ניתוחים והתאמות אישיות בנעליים, כך שניתן לתת מענה  אופטימאלי לבעיות קריסה, דפורמציות שונות בכף הרגל ועוד. ניתן גם לשלב בנעליים, בעת הצורך, מדרסים בהתאמה אישית בכדי להתאים עוד יותר את רכות הנעל ונוחות התנועה שבה לכפות רגליכם הייחודיות.

ואכן, מניסיון מצטבר של לקוחות מרוצים – לא תרצו להסיר את הנעליים מכפות רגליכם. מוזמנים להגיע אלינו ולהתנסות בחוויית הליכה וריצה שונה מכל מה שהכרתם. הגב, הרגליים והמפרקים יגידו לכם תודה.

פוסטים אחרונים