חוות דעת

חוות-דעת

שמי מריאנה קופרשמידט, בת 77, גמלאית.

הגעתי למכון אבידור בהמלצת אורטופד של קופת חולים כללית בשנת 1998
סבלתי מעצם בולטת בבהונות וכאבים בכף הרגל לאחר ובהמלך אימונים, אני מתאמנת פעמיים בשבוע בקבוצת התעמלות בונה עצם ופילאטיס כבר למעלה מ 30 שנה.

באבידור פגשתי את רן, מנהל המכון והוא הציע לי בדיקה ממוחשבת ולפיה התאים לי מדרסים אשר שינו את איכות חיי. ולא רק זה, רן הרחיב את סוליות הנעליים במספר זוגות, הוא ביצע “ניתוח לנעל/סוליה”, דבר שאפשר לי ללכת ללא כאבים, עד שהחלטתי לבצע ניתוח Hallux Valgus .
מאז שהותאמו לי מדרסים הפעילות הגופנית שלי הפכה מועילה יותר, ללא כאבים נלווים ועם המון נוחות.

עלי לציין כי לאורך השנים אני מקבלת יחס מדהים מכל צוות המכון, כל כך מקצועי, כל כך אנושי, מאוד אכפתי, וכמובן, ללא עלות נוספת על אין ספור ביקורים אצלו. בנוסף למדרסים אני רוכשת גם את כל הנעליים שלי  רק במכון אבידור. נעליים טובות, איכותיות ונוחות במיוחד.  

ממליצה בחום על שירותי המכון. ישר כח!

אורן צדקיהו
מאמן ריצה, מאמן outdoor מרצה בקורס מאמני ריצה במכון וקסלר.

לראשונה שמעתי על רשת אבידור מישראל גרינברג מחיפה. “תבוא אלי אעמיד אותך על הרגליים” הוא אמר לי אחרי מבט מהיר על כפות הרגליים שלי. זה קרה על זודיאק בדרום אפריקה שם נפגשנו לצלילות כרישים. 

הייתי סקפטי. מאוד. למוד אכזבות מעשרות ניסיונות עם מדרסים שונים, לטיפול Hallux Valgus.

כבר הייתי בטוח שלא אחזור לרוץ.
החלטתי לנסות.
זה היה בתחילת 2014.
לאחר התאמה קצרה וכדי לחסוך לי את הנסיעות לחיפה ישראל שידך לי את רן אבידור.
רן וישראל הצליחו לפתור לי את הבעיה בקלות ובפשטות.
החיים שלי השתנו.
ב 2015 סיימתי את חצי המרתון הראשון שלי. מספר חודשים אחכ הייתי אחרי המרתון הראשון. המרחקים והעצימויות גדלו. ב 2018 סיימתי את המרוץ הכי ארוך בארץ: 166 קמ במסגרת “סובב עמק”.
מאז 2014 אני מטופל באהבה אצל רן אבידור. נדהם בכל פעם מחדש מהפתרונות והמענה שאני מקבל ולמרות העצימות והעומס הרב על הגוף, ואלפי הקילומטרים שעשיתי הכל מתפקד בצןרה מושלמת. לרוב, רן יודע עוד לפני מה הבעיה, ותמיד יש לו פתרון.
המעטפת המקצועית עטופה באהבה גדולה למקצוע ולאנשים. רואים על רן שהעבודה מבחינתו היא שליחות.
כמאמן שלחתי עשרות מתאמנים לאבחון וטיפול אצל רן. התוצאות מושלמות

בן אלטיט
בן 27 כדורסלן הפועל באר שבע

הגעתי לרשת ״אבידור״ בסביבות גיל 14-15 כשחקן כדורסל צעיר עם כאבי רגליים וברכיים. כשהגעתי אליהם נכנסתי לאבחון במעבדה הביו מכנית, שם ערכו לי  בדיקת פילוג לחצים שתעזור למומחים של ״אבידור״ להבין את פשר הכאבים.

לאחר הבדיקה המקיפה נלקחו לי מידות למדרסים אשר הותאמו בצורה מושלמת למבנה האנטומי שלי והצליחו לפזר את הלחצים שמפעילים 208 סנטימטרים של גובה על  הרגליים והברכיים שלי. ההקלה הייתה עצומה והטיפול אפשר לי להתאמן ולשחק ללא כאבים.
כמו שאמרתי, הגעתי בגיל העשרה ונשארתי עד היום, כל הזמן מדייק את התחושה בהתאם לשינוי ומבנה הגוף שלי.  אני מטופל אצל רן במרכז בתל אביב,  רן בחור מקצוען, חבר ,תמיד מטפל בכל בעיה שעולה, בעיני הוא מספר אחת בארץ .

בתיה שגיא, שער הגולן

ברצוני להביע את תודתי המיוחדת לכם על המדרסים שעשיתם עבורי,
כאשר ראיתי את הכתבה עליכם בירחון “חיים בעמק”, אמרתי לעצמי – נו מה יכול כבר להיות, אחרי שנים של אכזבות ממדרסים שעשו לי במקומות רבים, נותר לי רק לבוא, לראות ולשמוע, אולי סוף סוף מישהו אכן יצליח ליצור עבורי מדרס ראוי.

הגעתי לסניף רמת ישי, סקפטית אבל עם שרידי אמונה, פגשתי את קרלוס וקיבלתי הסבר מפורט על כל התהליך. ההסבר שניתן והדרך בה הוסבר לי התהליך היו שונים מכל מה שהכרתי לאורך עשרות שנים, מה שבמיוחד תפס אותי היא האמירה של קרלוס “החיים יפים ואין סיבה לסבול בהם אם יש דרך טכנית להקל ולפתור בעיות”. ממש מה שרציתי וקיוויתי.
אכן, לאחר כל המדידות המדויקות, בתוך זמן קצר הוזמנתי לקבל את המדרסים החדשים. קצת שיפור פה וקצת שם במדרס והנה לאט לאט, התחלתי להרגיש שינוי, כאבי הגב נעלמו, כפות הרגליים כבר לא “מזמזמות” ואפילו לאחר צעידה נמרצת או עבודה בעמידה.
לימים קרלוס עבר לסניף נתניה ואני? לא מחליפה את היחס האישי החם, ההסברים, הנינוחות והמקצועיות של קרלוס, ונוסעת לנתניה. נעים וכיף להגיע ואפילו אם זה רק לכמה דקות של ביקורת.
מאחלת לכם המון הצלחה, תודה ענקית מכל הלב, אתם, הדרך והשיטה פשוט מעל ומעבר.

נגה בלסברג

ברצוני להודות לכם על  השירות המיקצועי והנעים- לפני שנתיים הגעתי למקום מיוחד אשר מצא פתרון פשוט לבעיה אשר ליוותה אותי שנים.
התאמת מדרסים ונעליים בהתאם למבנה כף הרגל שלי איפשר לי לראשונה לרוץ ולהתמיד בפעילות גופנית ללא כאבים, ולהפיק הנאה רבה מכך.
כיום לאחר שנתיים ו10 ק”ג פחות, אני מבקשת להודות באופן אישי לצוות אשר היה קשוב אלי באופן אנושי והעניק לי מענה לכל אתגר אורתופדי בו נתקלתי.

משה (שם בדוי. השם האמיתי שמור באבידור)

יש מומחים רבים למדרסים – יש המתהדרים בדיפלומה של פיזיותרפיסט, יש המתהדרים בטכנולוגיה מיוחדת – אך יש מעט מאוד מומחים שהם גם אומנים. כזה הוא עמוס – מומחה שהוא אומן.

אליך עמוס הגעתי אחרי שורה ארוכה של “מומחים” שכשלו באבחון הבעיה. מנהל יחידת כך הרגל בבי”ח *** ד”ר *** הציע זריקות קורטיזול, מומחה לכף הרגל מבי”ח *** לא אבחן את הבעיה, נשלחתי לאולטרא – סאונד, ל MRI ומה לא. הראשון שידע לאבחן היה מנתח כף הרגל ד”ר מתתיהו נוף, שהפנה אותי אליך. בבדיקה הראשונית אצלך, עוד בטרם התעמקת בהפניה עצמה זיהית מיד את הבעיה.

בין הפגישות אצלך היית חוזר לד”ר נוף שהיה נותן הנחיות לשיפור המדרס לפי התפתחות מנח כף הרגל, תוך זמן קצר הבנתי שחבל לי על הזמן ועל הכסף, האבחנות שעשית וההמלצות לשיפור המדרס היו זהות לאלו של ד”ר נוף ואז הבנתי שאני בידיים של מומחה.

לאט לאט הבנתי שלא די במומחיות אלא יש צורך באומנות. תוך כדי הטיפול אצלך ועוד בטרם הופניתי אליך, ביקרתי אצל מומחים נוספים, יש שהציעו לי מדרסים בעלי שמות מפוצצים ויקרים על סמך סריקה תלת מימדית שהתברר שהיכולת לבצע בהם שינויים אומנותיים כדי להתאימם להתפתחות מנח כף הרגל קטנה. הייתי גם אצל ד”ר *** פודיאטור מומחה שהמלצותיו לשינוי המדרס לא תרמו בפועל. כמו כןהייתי אצל ד”ר *** בבדיקת הליכה ממוחשבת ויקרה שבסופה קבלתי ניתוח מלא של מצבי הפיזיו מכני עם המלצות להכנת מדרסים ששוב לא הועילו בפועל וגם הייתי בחברת *** שבה ניסיתי במשך תקופה ארוכה מערכת הליכה.
בשורה התחתונה – אין תחליף לכוונון העדין (fine tuning) בהתאם להתפתחות מנח כף הרגל שבעיקרו הוא אומנות וניסיון רב הנשענים על המומחיות. תוך כדי הטיפול, הופתעית לטובה מהיכולת המרשימה לקל על מצב השרשרת הקינימטית כולה (מכף הרגל ועד לירך) דרך השינויי במדרסים.
מלבד המומחיות והאומנות, הגיליתי קודם כל ולפני הכל בן – אדם. תמיד התקבלתי בחיוך והתפעלתי מיכולתך לזכור לפרטי פרטים לא רק של המקרה מקצועי אלא גם דברים ברמה האישית. למרות מספר המטופלים הרב שלך וראיתי גם את היחס לסטז’רים שאתה מנחה.
על אף שלאור מומחיותך הלו”ז של עמוס וצפוף ויש צורך להמתין זמן רב לתורים – בכל זאת, כאשר הכאבים היו עזים – תמיד מצאת זמן בין לבין פגישות אחרות להתפנות אלי כדי לקצר את משך ההמתנה.

ועל כל זאת ברצוני לומר תודה רבה !
בהערכה והוקרה,
משה (שם בדוי. השם האמיתי שמור באבידור).

צבי פישמן

אני פשוט רוצה להודות לכל הצוות הנעים והמסור בחנות אבידור על יחסם הישר והכנה אלי, ולהביא זאת גם לידיעתכם.

עטר מאור

לפני כחצי שנה הגעתי לסניף אבידור בנהריה, הישר לידיו של נהור.

אחרי שנים ארוכות של כאבי ברכיים וכפות רגליים וקושי לעמוד לאורך זמן, הייתי די סקפטית לגבי התהליך.

כבר משלב הייעוץ הרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות, ואכן התחושה הוכיחה את עצמה. חזרתי אל נהור לא מעט פעמים לתיקונים קטנים אחרי ההתאמה, והתקבלתי כל פעם בחיוך וסבלנות אין קץ.

כחצי שנה אני מטיילת בעולם עם המדרסים האיכותיים שנהור התאים לי, ומתפלאת ממה שהרגליים שלי מסוגלות לעשות איתם. אני והמדרסים הגענו ללא מעט פסגות מושלגות אחרי ימי טיפוס ארוכים בסין, קירגיסטן ועוד…

ומעבר לכל זה, חשוב לי לציין את הליווי האישי והיחס המקסים של נהור, שבהחלט מחמיאים לחברת אבידור!

תודה מכל הלב,

עטר מאור-9/7/2014

אייל רייניך

מירב שלום.

בבטחון ובתקווה אני שוב מגיע אליכם ביום שישי הקרוב, לאחד ממלאכי אבידור ששינו לי את איכות החיים מקצה אל משנהו: שירי. באתי דואב, כואב, שפוף וכפוף ויצאתי עם כנפיים. 

כבר הקבלה, היחס, הרוגע – מביאים-מחישים, מאיצים וממריצים את ההחלמה. הכל כה מקצועי, נקי, גמיש, מתחשב. השירות כל-כך סביבי, נעים, רגיש, מנומס, צנוע, מתחשב ומקשיב, משקיע וחוקר ודורש עד המילימטר האחרון של התאמת העזר. ההנחה נדיבה וברוחב לב.

 זהו מקצוע פרונטלי, שגם להדיוטות כמוני בתחום ברור מיד אם האדם יודע מה הוא עושה אם לאו. כאן אתם פשוט מומחים. להקלה, לתמיכה, למעקב מקצועי נטול שקולי רווח ועלות אלא רפואי גרידא. ליחסי אנוש מעולים ומלבבים. עזרתם לי לחיות טוב יותר עם נכותי. כבר אחרי הפעם הראשונה דמעות של כאב יומיומי הוחלפו בברק וניצוץ של שמחה בעיניים. נשמע בומבסטי. אך זה מה ששירי וצוותו אכן עשו לי ובשבילי. לעולם לא אשכח לכם זאת. צמרמורת של התרגשות עוברת ב”עור ברווז” שיש לי כשאני מדבר בשבחכם. אתם ראויים לכל מלה טובה שקיימת ולכל ברכה שעדין אינה בנמצא. ישר כחכם, כל הכבוד לכם ותתחזקו במוניטין הכה מוצדק שלכם. המון תודה, שירי וכולם.

אייל רייניך.
19.5.2014

פוסטים אחרונים