המלצה של אלופה – מעין דוידוביץ’

דף הבית » מטופלים מספרים » המלצה של אלופה – מעין דוידוביץ’
מעין-דוידוביץ

מעין דוידוביץ, ספורטאית אולימפית , מספרת למומחים של אבידור על פציעת ספורט במהלך הקריירה.

שמי מעין דוידוביץ, ואני ספורטאית אולימפית בתחום גלישת הרוח. אני אלופת ישראל משנים 2005-2009 ובעבר הייתי אלופת עולם לקדטים, סגנית אלופת אירופה לנוער פעמיים וסגנית אלופת עולם לנוער. סיימתי בשנת 2006 במקום ה-6 באליפות אירופה, התחריתי באולימפיאדת בייג’ין 2008 וסיימתי במקום ה-10 (גמר אולימפי).

אני בספורט השייט מגיל 5. התחלתי משיוט על אופטימיסט, שזו סירה קטנה לילדים, ובגיל 13 החלטתי שסירות זה לא בשבילי ועברתי בתוך תחום השייט לתחום גלישת הרוח. מאז בעצם אני מתאמנת ומתחרה בגלשני הרוח.

גלישת רוח זה ספורט קשה מאוד פיזית, ובשביל להצליח דרושות הרבה שעות אימון בים וכמובן גם מחוץ לים: ריצה, אופניים, שחייה וחדר כושר. כאן בעצם חברת אבידור נכנסה לתמונה. אחרי אולימפיאדת בייג’ין, במהלך חופשת גלישה בחו”ל, שברתי את עצם המסרק בכף הרגל – פציעת ספורט די רצינית, ונאלצתי לעבור ניתוח ושיקום של שלושה חודשים מבלי להעמיס על הכף רגל עומס מיותר.

אחרי שלושה חודשים התחלתי כבר לרוץ, אבל עדיין כאבה לי קצת כף הרגל. אמרו לי שזה נורמאלי אחרי פציעות ספורט מסוג זה, ושאני צריכה להתרגל לזה כי הפציעה שעברתי היא לא קלה. המליצו לי מאוד לפנות לאבידור על מנת למנוע עומס מיותר על כף הרגל ולהתאים לי במיוחד מדרס שיקל את הכאבים ויעזור לי להמשיך את שגרת האימונים הרגילה.

יש לי כבר את המדרסים תקופה די ארוכה וזה פשוט עולם אחר להיות איתם או בלעדיהם. המדרסים מותאמים ממש כמו כפפה לרגל ועוזרים למנוע, אצלי לפחות, עומס מיותר על כף הרגל. מאז שהותאמו לי המדרסים גם הוקל לי הכאב, ושגרת האימונים שלי חזרה למסלולה הרגיל ללא כאבים מיותרים.

ללא המדרסים אני מתארת לעצמי שהכאבים היו ממשיכים ולא הייתי מסוגלת לחזור לפעילות מלאה. בזה אני רוצה מאוד להודות לרן, ליעל ולכל צוות העובדים בחברת אבידור על הטיפול המסור והתומך ועל זה שבכל בעיה ובכל דבר תמיד יש למי לפנות.

תודה,

מעין דוידוביץ.

פוסטים אחרונים