יוני ארליך ודודי סלע

דף הבית » פציעות ספורט » יוני ארליך ודודי סלע
יוני-ארליך-ודודי-סלע

במסגרת שיתוף הפעולה עם איגוד הטניס, יצאה חברת אבידור מדרסים במבצע מיוחד להתאמת מדרסים לשחקני נבחרת ישראל בטניס. במסגרת המבצע הגיעו חברי הנבחרת וזכו למדרסים שיוצרו עבורם באמצעות טכנולוגיות המדידה המתקדמות של אבידור.

אבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב ממשיכה בשיתוף הפעולה עם איגוד הטניס בישראל. לאחר שהפגינה החברה נוכחות בדוכן שהקימה במפגש הדייויס שבו התמודדה נבחרת ישראל מול פרו, החליטה החברה לספק חיזוק משמעותי לספורטאי הנבחרת שלנו, על ידי התאמה של מדרסי ספורט מיוחדים לכל אחד מחברי הנבחרת.

המדרסים שהוכנו עבור שחקני הנבחרת הינם מדרסים מיוחדים שתוכננו במיוחד עבור שחקני טניס. מדרסים אלה יוכלו להעצים את תפקודם של הטניסאים, לשפר את הישגיהם ואף להאריך באופן משמעותי את משך הקריירה שלהם.

הראשון מבין חברי הנבחרת להגיע להתאמת המדרסים החדשים הוא יוני ארליך. ארליך הגיע לסניף החברה ברחוב פנקס בתל אביב, בבוקר יום שלישי 9/12/08 ונבדק באופן אישית על ידי מנכ”ל החברה, רן אבידור.

תהליך התאמת המדרס ארך 45 דקות. במהלכן נבדקו היציבה והתנועתיות של כף הרגל של ארליך, הותאמו לו מדרסים אישיים בעזרת מערכת מיוחדת המציגה תמונה תלת ממדית של הרגל, ונמצא הפתרון האופטימאלי עבורו.

ארליך שהגיע למקום ביחד עם קפטן הנבחרת אייל רן, והמאמן אנדי זיגמן, סיכם: “התרשמתי לטובה מהסניף, המקום מושקע מאוד וחשוב מכך – היחס מקצועי ואדיב”. לאחר מכן הוסיף: “חבל שלא ידעתי על המקום לפני זה. למרות שהמדרסים יגיעו רק בשבוע הבא – אין לי ספק שהמוצר הסופי יתאים לאופי הכללי של המקום והאנשים. הם משתמשים בשיטות מאוד מתקדמות, שיטות שאף פעם לא יצא לי לראות ואני מאמין שבעזרת המדרסים אפשר למנוע פציעות ולהאריך את הקריירה”.

פוסטים אחרונים