מה הופך נעלי ספורט לאורתופדיות?

דף הבית » כאבי רגליים » מה הופך נעלי ספורט לאורתופדיות?
מה הופך נעלי ספורט לאורתופדיות

נקודת המוצא בנעלי ספורט היא נקודת המוצא שלנו בבואנו לחפש נעליים בכלל.

רמת בולמי הזעזועים בנעלי ספורט שונה ממותג למותג, אך גבוהה מבלימת הזעזועים בנעל רגילה או אפילו מה שנקרא בעגה היומיומית נעליים אורטופדיות. תכנון הנעל כולל אספקטים שונים המתייחסים לתמיכה בקשתות (אורכית ורוחבית), הסרת עומסים ממפרקים בהם השימוש מוגבר (כמו המפרק הראשון בכף הרגל – מטטרסל) והבוהן, רכות באזור הנגיעה הראשונה של הרגל בקרקע, שריכה החובקת נכון את כפות הרגליים לשם מניעת הפעלת לחץ מוגבר על גיד האכילס, אפשרות להתאמת מדרסים המשדרגים את הנעליים מנעלי מדף לנעליים בעלות אספקטים אישיים להתאמה לכפות רגלי הלקוח ועוד.

ניתן ליהנות מנעלי ספורט, וניתן ליהנות מנעלי ספורט עוד יותר… שידרוג והתאמה אישית של נעלי ספורט הופך את חווית השימוש בהם לנכונה, מגינה ונעימה יותר.

שינויים המשדרגים נעלי נוחות לנעליים אורתופדיות

מספר דוגמאות לשדרוגים אפשריים בהשבחת נעליים: חיזוקים, הקשחות, הגבהות – סמויות או גלויות – הרחבת נעליים, רוקר, שינוי אופן סגירת הנעל ועוד. באבידור עושים רבות לשילוב פיתרונות אורתופדיים אלו עם אסטטיקה. רבים מהלקוחות מגיעים לאים וכאובים מחיפוש אחר נעלי מדף (נעליים שמאופיינות בשטאנץ זהה ושונות במידותיהן) שיהוו תשובה אסטטית אך גם יענו על צרכיהם המיוחדים. זו אכן משימה קשה, שכן לא די בכך שלכל לקוח צרכים מיוחדים, גם כל אחת מרגליו דורשת טיפול שונה. במקרים אלו בא לידי ביטוי יתרונה של רשת אבידור המשדרגת ומשביחה נעלי נוחות מהמותגים האיכותיים ביותר בעולם בהתבססה על טכנולוגיות שדרוג והשבחה חדשות אותן היא מייבאת ומפתחת. מומחי הרשת משתתפים בכנסים ברחבי העולם על מנת לשמור על מגע עם הטכנולוגיות המשתנות ועם הטרנדים המתפתחים בעולם האורתופדיה בחיפוש תמידי אחר דרכים לפתח ולהתפתח לטובת קהל לקוחותיה.

פוסטים אחרונים