למה דווקא אבידור?

דף הבית » אודות » למה דווקא אבידור?
למה-דווקא-אבידור1

מקצועיות, ותק, אמינות ואחריות.

חשוב לנו שתרגישו בנוח (תרתי משמע), על כן חשוב לשים לב לכמה דברים לפני שתבחרו מי מטפל בכם.

1. מקצועיות

בטרם תבחרו במכון, כדאי שתבדקו את רמת המקצועיות של המטפלים העובדים בו. תעודות הסמכה לטיפול (קורס הנעלה רפואית), ניסיון מקצועי, פיקוח מטעם גורמים בכירים בתחום ההנעלה הרפואית להבטחת איכות, שירות והתאמה אישית ומקצועית של מדרסים. באבידור הצוות עובר הכשרה מטובי המומחים המנוסים בארץ. הצוות נותן שירות תחת פיקוח מקצועי של מיטב המומחים בתחום ההנעלה הרפואית, וביניהם פרופסור משה איילון, מומחה לביומכניקה ומנהל המעבדה הביומכנית במכללת וינגייט ופרופסור מאיר ניסקה, מומחה באורטופדיה ומנהל המחלקה אורטופדית בבית החולים מאיר בכפר סבא. יתר על כן, רשת אבידור, בשיתוף מומחים מהרשת, רופאים ופרופסורים בתחום ההנעלה הרפואית, מפעילה קורס מיוחד באוניברסיטת תל אביב: קורס הנעלה רפואית. מטרת הקורס היא התמקצעות דור ההמשך באמצעות הכשרה מתאימה בעולם ההנעלה הרפואית, לרבות קריאת מרשמים, התאמת מדרסים ובנייתם.

לרשת תו תקן בינלאומי ISO 9001

2. ותק

השוק כיום מוצף במכונים למדרסים, שנפתחים ונסגרים כל הזמן.

אבידור היא רשת ותיקה שנוסדה בשנת 1939 ומונה 16 סניפים בפריסה ארצית. אנו ממליצים לבחור במכון ותיק, ולהעדיף רשתות גדולות בעלות סניפים רבים, כדי להבטיח שיש למי לפנות לקבלת שירות ולהמשך טיפול גם לאחר התשלום ולנצל את תקופת האחריות על המדרס עד תומה.

כדאי לברר מהם התנאים לקבלת שירות והמשך טיפול בסניף אחר באותה רשת ומהו הותק של אותו מכון.

3. הקשיבו לחברים

אין ספק, שהכי קל וטוב להגיע למקום אמין מ”פה לאוזן”.

העדיפו המלצות של חברים שעשו בעבר מדרסים ויוכלו לתת המלצה על איש מקצוע מיומן ומנוסה, אמין וסבלני. בדקו ברשת האינטרנט וברשתות חברתיות המלצות למכונים. רשת אבידור עובדת בשיתוף עם כל קופות החולים ומקיימת שיתופי פעולה רבי שנים עם משרד הבריאות, משרד הביטחון ומכון לואיס.

4. תהליך הטיפול

מכיוון שהתאמת פתרונות הליכה והנעלה היא תהליך, שכן הרגל משתנה כמו גם המדרס עצמו, כדאי לבדוק את אופי הטיפול ולוודא שאינו חד פעמי, בגדר “זבנג וגמרנו”.

בידקו את זמינות המכון לביקורת ולתחזוקת המדרסים, כמו גם את התנאים לקבלת השירות. מכונים ראויים לא יגבו תשלום נוסף בעבור התאמות במדרסים וחידוש ציפויים במסגרת תקופת האחריות שמתאימה לאורך חיי המדרס. לא פחות חשוב, ודאו כי ניתן לבצע את ההתאמות במדרסים במקום ולא על ידי גורם שלישי – דבר שיגזול מכם זמן המתנה ארוך וטרטורים מיותרים.

באבידור דואגים כי תגיעו לביקורות באופן קבוע לאורך תקופת האחריות, על מנת לוודא כי הנכם מקבלים את המרב מהטיפול ועל מנת להאריך את אורך חיי המדרסים ככל שניתן.

5. שיטות המדידה, איך זה עובד?

בררו על שיטת המדידה. הצגת תבנית גבס תגדיל את הסיכוי שתקבלו מדרס לפי תבנית כף הרגל שלכם ולא מוצר מדף (מדרס מוכן מראש).בקשו מידע לגבי היצע המדרסים של המכון, שיטות התאמת המדרס ומהי השיטה הטובה ביותר עבורכם. אין מדרס אחד שנותן פתרון לכולם – לכל מדרס פונקציונאליות שונה ומחיר אחר. אל תהססו לברר מדוע הוצע לכם מדרס כזה ולא אחר ובררו מהם הקריטריונים לקביעת מחיר המדרס ותחזוקתו.

באבידור ישנן שיטות מדידה שונות. שיטת הכפפה הפולימרית (STSׂ) הינה שיטת מדידה אמריקאית ייחודית מסוגה, המיובאת על ידינו באופן בלעדי לארץ. שיטה זו נחשבת כיום לשיטת הדיוק הגבוהה בעולם. בשיטה זו מתבצע איסוף נתונים תלת מימדי של כף הרגל.

מה שמייחד את המדידה בכפפה, שהיא נלקחת במצב של שכיבה, כך למעשה מנוטרל משקל גופו של המטופל מכפות הרגליים ואנו מגיעים לדיוק מקסימלי.

בפגישת הייעוץ תוכלו לקבל את כל הפרטים בנוגע להתאמת המדרסים לצרכיכם האישיים. הצעת המחיר תעשה רק לאחר בחינה מעמיקה של מצב כפות הרגליים שלכם והבנת מצבכם. לאורך כל תקופת האחריות על המדרס אין תשלום על הטיפולים והתיקונים.

6. שביעות רצון מלאה

וודאו כי המכון אליו אתם פונים לוקח אחריות על הטיפול ודואג לכך שתצאו מרוצים. שביעות רצונכם הולכת יד ביד עם מקצועיות ואיכות שירות גבוהה.

באבידור שביעות רצונכם מובטחת או שתקבלו את כספכם בחזרה.

פוסטים אחרונים