תהליך התאמת המדרסים

מדרסים בהתאמה ממוחשבת

אוקיי, אז החלטתם לשים סוף לכאב שלכם וקבעתם תור ב”אבידור להתאמת מדרסים בהתאמה ממוחשבת.
אתם חווים או חוויתם לאחרונה כאבי ברכיים? כאבי רגליים , קרסול או גב? במידה והתשובה לשאלה זו חיובית, רשמו לזכותכם צעד אחד נכון, היות והגעתם למקום הנכון!

לפני ההגעה לתהליך התאמת מדרסים בהתאמה ממוחשבת – כדאי להביא איתי משהו?

רצוי מאוד להביא זוג נעליים או שני זוגות שאתם נועלים בדרך כלל. אם המדרסים מיועדים לנעליים אלגנטיות או לנעלי עקב, חשוב אף יותר להביא את הנעליים איתכם, כיוון שמדרסים מתַאמים באופן מושלם בין כפות רגליכם הייחודיות לבין הנעליים, ורצוי מאוד שהאורטוטיסט (מומחה בהכוונת הליכה) שלכם ישקלל התאמה לנעליים בהחלטה על סוג המדרס, החומרים שמהם הוא יהיה עשוי ומידותיו.

השאירו פרטים וקבלו פגישה מקצועית ללא עלות!

נוסף על כך, אם יש לכם הפניה מרופא, חוות דעת רפואית מאורתופד, מרופא מומחה אחר או מרופא המשפחה – הביאו אותן איתכם. כל מסמך רפואי עשוי לעזור במדרסים בהתאמה ממוחשבת.

מדוע?

המטפלים שלנו למדו להתאים את פתרון ההנעלה לדיאגנוזה של הרופא. כל מחלת רקע שאתם יודעים עליה, הפניה למדרסים ספציפיים, הפניות עבר, תוצאות בדיקות ועוד – הביאו איתכם. המומחים שלנו כבר ידעו להסיק מסקנות אופרטיביות מהמסמכים הרלוונטיים.

הגעתם לסניף לתהליך התאמת מדרסים בהתאמה ממוחשבת, מה מחכה לכם שם?

פגישה ראשונה עם המטפל

בסניפי אבידור חדרי טיפול אינטימיים שנועדו לשמור על פרטיותו של הלקוח. כל חדר מצויד בבמה (פודיום) שבנויה כך שכפות רגליכם יהיו בגובה עיני המטפל. בתחילת הבדיקה ישאל המטפל שאלות רלוונטיות בנוגע למצבכם הרפואי ולמטרת הגעתכם (מניעת כאבים, שיפור ביצועי הליכה או ריצה, להמשיך לצעוד בנעליים אהובות וכו’) ויתעמק במסמכים הרפואיים שלכם. לאחר מכן הוא יבדוק את מנח כפות הרגליים, את המבנה שלהן ואת יכולותיהן הפיזיולוגיות. בשלב זה הבדיקה היא ברמה הסטטית, בהמשך ישוקלל הממד הדינמי של התנועה.

מדרסים בהתאמה ממוחשבת – בדיקת פילוג לחצים במעבדה הביו־מכנית בניהול פרופסור איילון, מומחה לביו־מכניקה

במעבדה הביו־מכנית המרווחת ישנן מערכות שמשקפות את הממד הדינמי בתנועה להכנת מדרסים בהתאמה ממוחשבת – בדיקת ניתוח תבנית הליכה ובדיקת פיזור לחצים בכפות הרגליים. על מסלול הליכה מיוחד שבמרכזו לוח חיישנים המקושר למערכת, תתבקשו לצעוד כמה פעמים. במהלך התאמת מדרסים בהתאמה ממוחשבת  אפשר יהיה לצפות במסך בבירור בפילוג הלחצים המופעלים על אזורים שונים בכל כף רגל. תוכלו לראות עד כמה מפת הלחצים שונה בין כף רגל ימין לכף רגל שמאל. המטפל יסביר לכם את הממצאים ואת משמעותם, אבל את הניתוח המעמיק שלהם תקבלו במייל מפרופסור איילון בתוך ימים ספורים. מסקנות פיזור הלחצים ותבנית הליכתכם ישוקללו לפתרון התנועה המתאים – מדרסים ו/או נעליים – כך שהלחצים המפוזרים באופן לקוי בכפות הרגליים יתוקנו באמצעות הפתרון הרלוונטי עבורכם. בסופו של התהליך, המטרה היא שתנועו באופן טוב יותר ונוח יותר.

דוגמה למפת פיזור לחצים:

מדידה באמצעות כפפה פולימרית

 בחדר טיפולים נוסף ילביש המטפל על כפות רגליכם מעין גרביים צמודים מחומר מיוחד (פוליראטן) שמתקשה לאחר כדקה ומקבל בדיוק את צורת כף הרגל. הוא יאחז את אזור האצבעות, כך שהתקשות הכפפה תתאים לרגל במצב עמידה אידיאלי עבורה.

וזו תוצאה לדוגמה:

מדידה עבור מדרסים בשיטה זו היא התשתית להכנת מדרסים בהתאמה אישית. הכפפות נלקחות למעבדה, שם יוצקים לתוכן גבס שמתקשה בדיוק ובתלת־ממד למידות כפות הרגליים הייחודיות לכל כף רגל בנפרד. על גבי הגבס יוצקים את חומרי המדרסים בדרגות קושי שונות בהתאם לממצאי התשאולים והבדיקות שנעשו בשלבים המוקדמים.

השאירו פרטים וקבלו פגישה מקצועית ללא עלות!

קבלת המדרסים ו/או הנעליים

 כעבור כשבוע תגיעו לאבידור לקבל את המדרסים ו/או את הנעליים שלכם. המטפל יכניס את המדרסים לנעליים, ואתם תתהלכו איתן מעט. הוא ישאל לתחושתכם, ואם יהיה בכך צורך, יבוצעו התאמות מיידיות בסניף, כך שיתאימו עבורכם באופן מושלם.

חשוב לדעת – בכל סניף ישנו בית מלאכה קטן המאפשר את ביצוע השינויים וההתאמות במקום, אין צורך לשלוח את המוצר לבית המלאכה הראשי ולבזבז זמן יקר.

מדרס לדוגמה:

ביקורת ווידוא שיפור בר־קיימא באיכות החיים

כעבור כחודש תגיעו לסניף לביקורת הראשונה. המטפל שלכם יוודא שאתם אכן מרגישים טוב יותר, שתנועתכם השתפרה ושאתם חווים נוחות רבה בתנועה וביציבה.

הביקורות התקופתיות לאורך כל חיי המדרס הינן במסגרת האחריות ואינן כרוכות בתשלום. עם הזמן הגוף משתנה (הרגל, הגב, הצוואר), ומטרת ביקורות אלה היא לבדוק אם למרות השינויים השתמרה ההתאמה המדויקת בין הגוף וצרכיו לבין המדרס ו/או הנעליים, ובמידת הצורך לבצע התאמות נוספות.

פוסטים אחרונים