תקנון

דף הבית » תקנון
אודות

תקנון ותנאי שימוש באתר “אבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב

סעיפים 1-10 רלוונטיים לרכישות באמצעות אתר הסחר, סעיף 11 רלוונטי לסחורה ולשירותים הניתנים במסגרת הסניפים בלבד.

סעיף 12 רלוונטי הן לגבי רכישות באמצעות אתר הסחר וברכישות בסניפים כאחד.

  1. כללי

1.1. ברוכים הבאים לאתר האינטרנט https://www.avidorhc.co.il/ (להלן: “האתר”) אשר בבעלותה של חברת המרכז הבריאותי לכף הרגל בע”מ, ח.פ 511288003 (להלן: “החברה”).

2.1. תקנון זה כתוב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

3.1. כותרות הסעיפים ניתנו לצורכי נוחות ואין ללמוד מהן לצורך פרשנות תקנון זה.

4.1. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש באתר. גלישה ו/או כל פעולה באתר, לרבות ביצוע הזמנה, מהווה את הסכמה לקבל ולנהוג לפי התקנון.

5.1. שימוש באתר מהווה הצהרה כי המשתמש מודע להוראות תקנון זה ומקבלן, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה על פי תקנון זה.

6.1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

7.1. המשתמש מסכים כי רשומות המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

8.1. השימוש באתר ובתכנים שבו הינו “כפי שהוא” (“AS IS”) דהיינו, ללא כל אפשרות להתערבות או שינוי מצד משתמש כלשהו ולצרכים פרטיים בלבד. אסור בתכלית האיסור להשתמש באתר ו/או בתוכנו, באופן חלקי או כולל, למטרות מסחריות. אין להשתמש בתוכן באופן חלקי או כולל לשם העתקה, תיקון, שינוי, שעתוק, שידור, הצגה, פרסום, העברה, מכירה, או הפצה בכל דרך שהיא על ידי משתמש כלשהו, ללא הסכמת החברה, מראש ובכתב.

9.1. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין אם באמצעות רשת האינטרנט ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

  1. הזכות/כשרות לבצע רכישות באתר

1.2. רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:

1.1.2. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בכלל זה מצהיר המשתמש כי הינו בן 18 שנה או מבוגר יותר.

2.1.2. באם אמצעי התשלום באמצעותו מעוניין המשתמש לבצע הרכישה הינו כרטיס אשראי, המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק כדין ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי הפעילות גם בישראל או קיבל את הסכמתו מרצון של בעל כרטיס אשראי כאמור, לעשות בו שימוש.

2.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לרכישות ו/או לבטל רכישות של משתמשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי תנאי השימוש ו/או הוראות תקנון זה או משתמשים המנסים לפגוע בניהולו התקין של האתר.

  1. רכישת מוצרים

1.3. החברה תאפשר למשתמש העומד בתנאי סעיף ‎2.1 לעיל (להלן: “הלקוח”) לרכוש מוצרים שונים באמצעות האתר (להלן: “הזמנה”).

2.3. כדי לבצע הזמנה של מוצר, אחד או יותר, על הלקוח תחילה לבחור את המוצר לרבות מידה, צבע וכמות.

1.2.3. שימו לב: המחירים המוצגים באתר הינם מחירי מכירה בפועל, ללא הנחה.

3.3. לאחר בחירת המוצרים, כחלק בלתי נפרד מביצוע ההזמנה, על הלקוח לבחור סיסמא ולמלא טופס הזמנה (להלן: “טופס ההזמנה”). בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את פרטיו האישיים העדכניים, הנכונים והמדויקים, ביניהם: דואר אלקטרוני, שם פרטי, שם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון, ישוב, רחוב, מספר בית, דירה, מיקוד, קומה, כניסה, הערות ומידע לשליח ככל שישנו ואת אמצעי התשלום, כמפורט בסעיף 3.4 להלן. לצורך המשלוח, יידרש הלקוח לבחור חלון זמן לביצועו מבין האפשרויות שיוצגו באתר. מובהר כי השדות שיסומנו במפורש מחייבים מילוי. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא יוכל הלקוח לבצע הזמנה.

מסירת פרטים שגויים בכוונה או ללא הרשאה עלולה להוות עבירה על החוק. נגד לקוח המגיש פרטים שגויים עלולים להינקט הליכים משפטיים, פליליים ואזרחיים.

4.3. בנוסף למידע האמור בסעיף 3.3 לעיל, בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את אמצעי התשלום באמצעותו הוא מעוניין לבצע את הרכישה. אמצעי התשלום בו יכול להשתמש הלקוח הינו כרטיס אשראי.

5.3. מטעמים של אבטחת מידע והגנה על פרטיות הלקוח, באם אמצעי התשלום שנבחר על ידי הלקוח לביצוע הרכישה הינו כרטיס אשראי, נתוני אמצעי התשלום לא ישמרו במלואם (רק ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום) במאגר המידע של החברה וישמשו רק לצורך ההזמנה הספציפית.

6.3. לאחר הזנת הפרטים כאמור בסעיפים 3.3-4.3 לעיל, יאשר הלקוח את הזמנתו על ידי לחיצה על כפתור “רכישה” (להלן: “ביצוע ההזמנה”). באם אמצעי התשלום שנבחר על ידי הלקוח לביצוע הרכישה הינו כרטיס אשראי, המערכת תבצע אימות פרטי כרטיס האשראי באמצעות חברת הסליקה. ככל שההזמנה לא אושרה ע”י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה מתאימה, ההזמנה לא תבוצע ויחולו הוראות סעיף 8.3 להלן.

7.3. לאחר שהתקבל אצל החברה אישור מחברת האשראי בגין ההזמנה, והחברה וידאה כי הפריט קיים במלאי, תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה על ביצוע ההזמנה (להלן: “אישור ההזמנה”).

8.3. למען הסר ספק יובהר כי הזמנה תאושר בכפוף ל:

1.8.3. באם אמצעי התשלום שנבחר על ידי הלקוח לביצוע הרכישה הינו כרטיס אשראי – אימות פרטי האשראי וקבלת אישור על ביצוע התשלום מאת חברת האשראי אצל החברה. ללא אישור חברת האשראי כאמור, ההזמנה לא תאושר והחברה לא תהיה מחויבת כלפי הלקוח בשום דרך לרבות לא בשמירת המוצר במלאי.

2.8.3. זמינות המוצר במלאי החברה במועד ביצוע ההזמנה. מובהר כי החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או המוצרים המופיעים באתר. ככל שהמוצר לא קיים במלאי, החברה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה. יובהר כי גם אם לא צוין באתר כי המוצר אינו קיים במלאי או שהמוצר לא הורד מהאתר עד למועד אישור ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת לספק את המוצר ו/או את ההזמנה, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג’. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתה של החברה להשיב ללקוח כל סכום ששילם ככל ואכן שילם לחברה או לבטל את החיוב ככל שבוצע.

9.3. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו המחירים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

10.3. החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוחים, עד אשר יעודכנו על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, הינם כדלקמן:

1.10.3. ברכישת מוצרי גברים – ללא עלות;

2.10.3.  ברכישת מוצרי נשים – ללא עלות;

3.10.3. בהזמנת מוצרי ילדים – ללא עלות.

תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.

11.3. החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

12.3. מובהר כי ייתכן שמחירי המוצרים יהיו שונים ממחירי המוצרים הנמכרים בסניפי רשת אבידור. בכל מקרה, החברה איננה מתחייבת כי המחירים של המוצרים באתר זהים או נמוכים יותר ממחירי הפריטים בסניפי הרשת ואין להסתמך על המחירים באתר כאילו החברה התחייבה להציעם במחיר זהה או מוזל.

  1. מועדי אספקה, הובלה ומשלוח

1.4. לאחר אישור ביצוע ההזמנה החברה תספק את ההזמנה לכתובת בישראל, שהוזנה בטופס ההזמנה (להלן: “המשלוח”).

2.4. לפני ביצוע המשלוח ללקוח תישלח ללקוח הודעת   .SMS

3.4. בכפוף לאמור בסעיף ‎7.7 להלן, החברה תבצע את המשלוח באמצעות חברת שילוח או באמצעות שליח מטעמה, בהתאם לחלון הזמן שנבחר על ידי הלקוח בעת הרכישה. “ימי עסקים”: ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

4.4. לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.

5.4. החברה ו/או חברת השילוח רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. במקרה כזה, יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח טלפונית. מובהר כי על אף האמור בסעיף ‎3.4 לעיל, זמן האספקה לאזור כאמור בסעיף זה יהיה עד 10 ימי עסקים.

6.4. איסוף עצמי – קיימת אפשרות לאיסוף עצמי מ-5 סניפים מרכזיים: פנקס 60 ת”א, אבן גבירול 111 ת”א, דיסקין 9א’ ירושלים, קומה ב’, הרצל 70 ראשל”צ – בנדרי סנטר, שטמפפר 19 נתניה. האיסוף יתבצע רק לאחר שהחברה תיצור קשר עם הלקוח ותעדכנו שהסחורה מוכנה לאיסוף בסניף.

  1. שירות לקוחות

1.5. שירות לפריטים שנעשה בהם שימוש אשר נרכשו באתר יינתן באמצעות סניפי הרשת.
2.5. בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר, או לפרטים נוספים בקשר לאתר, פעילותו ואופן ביצוע הזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באחד מהאמצעים הבאים:

– בטלפון*8343  ,03-5442113  בימים א – ה, בין השעות 09:00-16:00, יום ו בין בשעות 09:00-12:00.

– בדואר אלקטרוני   avidor.online@gmail.com

– בפייסבוק בעמוד “אבידור, מרכזי בריאות לרגל ולגב  “Avidor

  1. ביטולים והחלפות מוצרים

1.6. לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), אשר עיקריהן יובאו להלן.

2.6. ביטול הזמנה ע”י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח:

1.2.6. כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא”ל) ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר.

2.2.6. בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף ‎2.6 זה, תשלח ללקוח הודעת דואר 1.2.6 לעיל את הסכום ששולם על ידו, באם בחר הלקוח לבצע הרכישה בכרטיס אשראי, בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים.

3.6. ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח:

1.3.6. סופקה ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים. במידה ומדובר בפריט בסייל (בהנחה) רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה תוך 5 ימי עסקים בלבד מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר. למען הסר ספק, לאחר 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה.

2.3.6. בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף ‎3.6 זה, תישלח החברה ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, ועל הלקוח להשיב את המוצרים לאחת מסניפי “אבידור” בתוך 7 ימים ממועד מתן הודעת הביטול, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג. הואיל והמוצרים אינם נמכרים בסניפי רשת “אבידור” אלא באמצעות האתר בלבד, השבת המוצרים במקרה של ביטול כאמור לא תיעשה על ידי השבתם לאחת מסניפי רשת “אבידור” אלא באמצעות תיאום שילוח מול שירות הלקוחות בלבד.

3.3.6. בכפוף לאמור בסעיף ‎2.3.6 לעיל, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎1.3.6 לעיל את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים. ההחזר, כאמור בסעיף 3.3.6 זה, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה.

4.3.6. למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור בסעיף ‎3.6 זה לא יהיה זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו.

4.6. ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:

1.4.6. על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה או בעל פה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.

2.4.6. במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות:

3.4.6. ללקוח תישלח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, והחברה ו/או מי מטעמה ייצרו קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר הפגום.

4.4.6. הושב המוצר הפגום אל החברה, תחזיר החברה ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎1.4.6 לעיל את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.

5.4.6. ביטול הזמנה, אף אם נעשה מחמת פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה, כאשר לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

5.6. החלפת מוצרים שלא מחמת פגם:

1.5.6. החברה רשאית לעדכן את תעריפי ההחזרות מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוח החזרת פריטים, עד אשר יעודכנו על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, הינם כדלקמן:

בהזמנת פריטים באתר אישה, גבר וילדים:

1.1.5.6. ברכישת הזמנה בסכום של עד 500 ₪ – דמי משלוח בסך 29 ₪;

2.1.5.6. ברכישת הזמנה בסכום העולה על 500 ₪ – ללא עלות.

2.5.6. לקוח המעוניין להחליף מוצרים שקיבל בהזמנה שלא מחמת פגם כאמור בסעיף 4.6 לעיל (כגון, במקרים של מידה לא מתאימה), מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף 5 לעיל, על מנת לקבל מידע כיצד ובאיזה סניף יוכל להחליף את המוצר הטעון החלפה.

3.5.6. החלפת מוצרים כאמור בסעיף זה תעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ע”י הלקוח ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית ושהתווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

4.5.6. מובהר כי החלפת המוצר הינה בהתאם למלאי הקיים בסניף.

6.6. ביטול הזמנה ע”י החברה:

1.6.6. החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכל אחד מהמקרים הבאים:

  1. בכל מקרה אשר בו נבצר יהא מהחברה לנהל את האתר כתיקנו, לרבות במקרים של תקלות טכניות.
  2. בכל מקרה אשר נבצר מהחברה לספק את המוצרים.
  3. בכל מקרה שנפלה טעות קולמוס באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים ו/או מחיר המוצר/ים.
  4. בכל מקרה אשר בו נבצר מהחברה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה.

בכל אחד מהמקרים כאמור, תישלח החברה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14 ימים ממתן ההודעה, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין.

7.6. מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 החלות והתקפות במועד ביצוע ההזמנה הן ההוראות המחייבות אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.
8.6. קורסים והשתלמויות – ניתן יהיה לבטל השתתפות בקורס ו/או בהשתלמות שנערכים ע”י אבידור או מטעמם לא פחות מ-7 ימי עסקים לפני תחילת הקורס/ההשתלמות ולקבל החזר כספי. לאחר נקודת זמן זו לא יינתן החזר כספי.

  1. אחריות ושירות

1.7. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

2.7. נפלה טעות קולמוס בתיאור הצבע ו/או בנראות הצבע, ו/או באופן בו נראה הצבע במסך המשתמש, לא יחייב הדבר את החברה. קטלוג הצבעים באתר נועד להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין הצבעים המוצגים באתר, חלקן או כולן, לבין הצבעים הנמכרים בפועל.

3.7. תמונות המוצרים ו/או סרגלי מידות באתר נועדו להמחשה בלבד, ואינם מחייבים את החברה. מובהר כי ייתכנו הבדלים בין התמונות ו/או המידות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה.

4.7. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהם או קשורה אליהם.

5.7. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר.

6.7. בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

.7.7  על אף האמור בסעיף 3.4 לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ”כוח עליון” ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ”ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

8.7. פרטי היצרן ו/או היבואן והוראות הטיפול במוצרים יופיעו על גבי המוצרים בהזמנה. היה והמידע אינו זמין על גבי המוצר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באופן האמור בסעיף ‎5 לעיל לקבל המידע ו/או מידע נוסף. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות המוצגות על תווית היצרן הצמודה לנעל ו/או המוצר, ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר במוצרים הנמכרים באמצעות האתר.

9.7. החברה לא אחראית, ככל שיש כאלה, לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית .(link) החברה אינה מתחייבת כי הקישורית תוביל את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל.

  1. קניין רוחני

1.8. כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר החברה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד’), קוד המחשב של האתר, כתובת האינטרנט שלו וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.

2.8. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב.

3.8. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים ע”י החברה, בבסיס הנתונים של החברה, ברשימות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.

4.8. החברה מתירה להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame) גלויה או סמויה וכן לקשר לעמודים המצויים בתוכו (“DEEP LINK”) או לעמוד הבית בלבד. החברה תהיה רשאית להורות למשתמש להסיר פרסום או מידע בו נעשה שימוש באופן שלטעמה פוגע באינטרסים של החברה או בקניינה.

5.8. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתו לכך מראש ובכתב.

6.8. שם החברה וכן שמות מותגי המוצרים, סימני המסחר של החברה (בין אם נרשמו ובין אם לאו) – הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.

7.8. אייקונים ,(icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה. כל שימוש בקניינה זה של החברה יעשה על פי הוראות תקנון זה בלבד.

8.8. אין לעשות שום שימוש בשום סימן מסחרי או עיצוב של מוצר או דגם המופיעים באתר או בצילומים המצויים באתר שהינם קניין רוחני מוגן, הן מכח הדין בישראל והן מכח אמנות בינלאומיות אליהן הצטרפה מדינת ישראל.

  1. שמירה על סודיות הנתונים ופרטיות המשתמש

1.9. מסירת הפרטים האישיים בטופס ההזמנה (להלן: “המידע”) נעשית עפ”י רצונו של הלקוח ובהסכמתו. מילוי הפרטים מעיד על הסכמת הלקוח למסירתם. מטרת מסירת הפרטים האישיים היא לאפשר לחברה לספק את ההזמנה ללקוח.

2.9. החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאת הלקוח אלא אם כן הדבר נדרש או מותר עפ”י דין או כדי למנוע שימוש לרעה במידע. החברה תאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן שירות ולחברת ההפצה.

3.9. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן .PCI החברה משתמשת במערכת PCI לצורך סליקת כרטיסי אשראי. החברה עושה כל שביכולתה ונעזרת באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המצוי בשליטתה, כנגד ניצול מקרי או מכוון, אובדן, הרס או כנגד גישה על ידי אנשים בלתי מוסמכים או מורשים. ההתקשרות בין המחשב של המשתמש או המבקר באתר לבין מחשבי החברה מאובטחת באמצעות שיטות הצפנה מקובלות, בהתאם לתקנים הנהוגים. כמו כן, החברה נוקטת באמצעים סבירים להגנה על האתר ועל רכיבי חומרה ותוכנה הקשורים בתפעולו ודואגת לעדכנם באופן שוטף, בין היתר, כדי להגן על האתר ועל תוכנו מפני חדירות, פרצות או האזנות בלתי מורשות.

4.9. יתכן שבעת גלישה או ביצוע פעולות באתר, יתועדו פעולות המשתמש באופן אוטומטי וממוחשב, פרטים אלו משמשים את החברה לצרכי בקרה והתייעלות ניהולית ושיווקית מול משתמשי האתר.

5.9. יתכן וחלק מהשירותים באתר טעונים הרשמה. במסגרת תהליך ההרשמה יידרש הלקוח לבחור שם משתמש וסיסמא שיזהו את הלקוח בעת השימוש. החברה רשאית לקבוע מעת לעת דרכי זיהוי נוספות או אחרות. על הלקוח לשמור על שם המשתמש והסיסמא בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהם.

6.9. המידע והפרטים שייאספו לגבי הלקוח במהלך השימוש באתר, יישמרו במאגר המידע של החברה. השימוש באתר על ידי המשתמש ואישורו של המשתמש למדיניות הפרטיות של החברה מעידים על כך כי המשתמש מסכים שפרטיו יישמרו וינוהלו במאגר המידע של החברה. המידע שבמאגר ישמש – בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין – למטרות המפורטות להלן:

1.6.9. כדי לאפשר ללקוח לבצע הזמנות באתר;

2.6.9. כדי לזהות את הלקוח במהלך כניסות חוזרות לאתר;

3.6.9. כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר, ובכלל זה ליצור שירותים ותכנים חדשים המתאימים לדרישות המשתמשים באתר וציפיותיהם ולשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים. המידע שישמש את החברה לצורך כך יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה את הלקוח באופן אישי;

4.6.9. כדי לאפשר למשתמשים להתאים את השירותים באתר להעדפותיהם;

5.6.9. כדי לאפשר לחברה ליצור קשר עם הלקוח ולשלוח אליו מדי פעם בדואר אלקטרוני מידע בדבר שירותיה ומוצריה של החברה, סקרים ושאלונים, כמו גם מידע פרסומי ומידע בקשר עם מוצרים ושירותים של אחרים. מידע כזה ישוגר אל הלקוח בהתאם להסכמה מפורשת שנתן הלקוח לכך במהלך ההרשמה באתר או בכל עת אחרת. הלקוח יכול לבטל את הסכמתו בכל עת ולחדול מקבלת פניות וחומר פרסומי מהנהלת האתר.

6.6.9. מובהר כי הסכמה למדיניות פרטיות זו מהווה הסכמה לצורך הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ”ב-1982;

7.6.9. ליצירת הקשר עם הלקוח במידת הצורך;

8.6.9. לצורך ניתוח, בקרה ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. מידע זה לא יזהה את הלקוח באופן אישי;

9.6.9. לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש והרכישה של האתר.

7.9. החברה לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטי הלקוחות האישיים והמידע שנאסף על פעילותם באתר אלא במקרים שלהלן:

1.7.9. ככל שהדבר דרוש לצורך אספקה תקינה של שירותי האתר ולצורך מימוש מטרות השימוש במידע כמפורט לעיל, ככל שנדרש הדבר;

2.7.9. אם הלקוח הפר את תנאי השימוש והרכישה באתר, או אם הלקוח יבצע באמצעות האתר, או בקשר איתו, פעולות הנחזות כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה;

3.7.9. אם יתקבל בידי החברה צו שיפוטי או דרישה מרשות מוסמכת המורה לה למסור את פרטי הלקוח או את המידע אודותיו לצד שלישי; למען הסר כל ספק החברה איננה מתחייבת להתנגד לשום בקשה לצו שיפוטי או דרישת רשות מוסמכת, שיחייב אותה למסור פרטים אודות הלקוח לצד שלישי.

4.7.9. בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין החברה;

5.7.9. החברה תהיה רשאית להעביר את פרטי הלקוח והמידע שנאסף בעקבות השימוש שעשה הלקוח באתר לחברות או לארגונים אחרים הקשורים לחברה, כדוגמת חברת-אם, חברה-בת וחברה אחות ובלבד שהם ישתמשו במידע זה רק על-פי הוראות מדיניות פרטיות זו;

8.9. החברה רשאית למסור ולשתף מידע אנונימי, מצרפי וסטטיסטי עם חברות או ארגונים אחרים הקשורים בחברה וכן עם ספקים, שותפים עסקיים, מפרסמים וכל צד שלישי בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, אך היא לא תחשוף בפניהם ביודעין, או במכוון את זהות הלקוחות ללא הסכמתם המפורשת;

9.9. החברה עושה שימוש בכלים כגון Remarketing, AdWords, Google Analytics ו- PPC לצורך פרסום, איסוף נתונים ושיפור חווית המשתמש של הלקוח. בין השאר, מקבלת החברה שירותים מחברות Facebook ו Google לצורך הצגת מודעות של החברה ברשת האינטרנט. החברה רשאית להשתמש, בין בעצמה ובין באמצעות צדדים שלישיים כגון Google ו/או Facebook בקבצי “עוגיות” (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפות אישיות של הלקוח ולצרכי אבטחת מידע. “עוגיות” הן קבצי טקסט, שהדפדפן במחשבו של הלקוח יוצר לפי פקודה ממחשבי החברה. חלק מה”עוגיות” יפקעו כאשר הלקוח יסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב שלו. העוגיות מכילות מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקר הלקוח, משך הזמן ששהה הלקוח באתר, מהיכן הגיע הלקוח אל האתר, מדורים ומידע שהלקוח מבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד. הן משמשות גם כדי לייתר את הצורך בהזנת פרטי הלקוח בכל פעם שהוא מבקר מחדש במדורים באתר המחייבים רישום, ככל שישנם כאלה. המידע ב”עוגיות” מוצפן והחברה נוקטת צעדי זהירות כדי להבטיח שרק מחשבי החברה יוכלו לקרוא ולהבין את המידע האגור בהם. הלקוח רשאי לבטל את הסכמתך לשימוש של ספקי צד שלישי כגון Google ו Facebook על ידי ביקור בדף ההצטרפות של יוזמת הפרסום ברשת בכתובת:

http://www.networkadvertising.org/choices/

.10.9  לקוח שאינו מעוניין ש”עוגיות” יאספו במחשבו האישי, יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן במחשבו. לשם כך נא היוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. יש לזכור שביטול ה”עוגיות” עלול לגרום לכך שחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים לא יהיו זמינים. בנוסף לכך, ניתן למחוק את ה”עוגיות” במחשב בכל רגע.

11.9. החברה רשאית להתיר לחברות צד-שלישי לפרסם באתר ו/או לנהל את מערך הגשת הפרסומות באתר.

12.9. החברה מיישמת באתר מערכות שנועדו לאבטח את המידע באופן מיטבי, בהתאם לסטנדרטים מקובלים. בעוד שמערכות אלה מצמצמות את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית למחשבי החברה, אין בהן בטחון מוחלט. לכן, החברה לא מתחייבת שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.

13.9. על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981- כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהוסמך כדין בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. אם בעל המאגר סירב, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער באופן ובדרך שנקבעו בתקנות.

14.9. למידע נוסף נא לעיין בחוק הגנת הפרטיות:

http://www.knesset.gov.il/review/data/heb/law/kns9_privacy.pdf

15.9. החברה רשאית לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות ככל שהיא פועלת על פי הוראות הדין.

16.9. בכל עת תוכל לעיין במדיניות הפרטיות העדכנית באמצעות לחיצה על הקישור המתאים באתר.

.10  תנאים נוספים

1.10. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט בת”א-יפו.

2.10. החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן. רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.

  1. שירותים וסחורה הניתנים בסניפי “אבידור מרכזי בריאות לרגל ולגב” בלבד:
  • החזרת סחורה תתאפשר בתנאי שהסחורה תוחזר באריזתה המקורית, מוצמדת לה פתקית המוצר ובמוצר לא נעשה שום שימוש.
  • החזר כספי על נעליים –
    • נעליים ניתן להחזיר תוך 2 ימי עסקים בלבד, בתנאי שלא הוסרה מהן תווית המחיר, לא נעשה בהן שימוש והן מצויות באריזה המקורית.
    • לא ינתן החזר כספי עבור נעליים בבניה אישית לפי מידת גבס.
  • תוקף הזיכוי ל- 12 חודשים ממועד ההחזרה.
  • לא יתקבלו להחזרה מוצרים פגומים שאריזתם נפתחה ו/או שיוצרו על פי הזמנת הצרכן.
  • אין החזרת סחורה שנרכשה במבצעים.
  • אין החזרה או החלפה של אביזרים אורתופדים.
  • אין כפל מבצעים והנחות.
  • החזר כספי/ביטול עסקה – ההחזר הכספי בעבור המדרסים הוא עד 45 ימים ממועד התשלום. במעמד הביטול יקוזזו עלויות הבדיקה, החומרים והכפפה הפולימרית בסך 490 ש”ח ויוחזר המוצר לסניף במידה ונמסר. כנגד חשבונית מקור.
  • החזר כספי/ביטול עסקה ברכישת חבילת מדרסים – במעמד הביטול תקוזז עלות בדיקת פילוג לחצים בסך 250 ש”ח ויוחזר המוצר לסניף במידה ונמסר. כנגד חשבונית מקור.
  • ייתכן ובנסיבות מסוימות ישתמש האתר ב”עוגיות” (Cookies) שהינן קבצים קטנים הנשלחים למחשבך. אמצעים אלה נדרשים לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות, כדי להציג לך פרסומות של אבידור ולצורכי אבטחת מידע. לתשומת לבך, במידה ואינך מעוניין בקבלת “עוגיות” או במידה ואינך מעוניין כי האתר יאסוף מידע אודותיך, באפשרותך לשנות את הגדרת דפדפן האינטרנט בו הנך משתמש או לחלופין להפסיק לעשות שימוש באתר.
  • לקוחות משרד הביטחון– ההטבות מותנות בהפניות לנעליים בלבד
  • לקוחות חברת החשמל

ההטבות מותנות בהצגת כרטיס עובד.

ההטבות תינתנה עבור רכישת מדרסים באופן פרטי בלבד.

  • מדרסי” אבידור פרימיום” ,לקוחות “חבר” וכללי

מדרסי “אבידור פרימיום” ברכישה באופן פרטי בלבד ובמחיר מינימלי של 1450 ש”ח לזוג מדרסים.

מועדון צרכנות “חבר

– תשלום בכרטיס אשראי (שחור) של עמיתי “חבר” נותן הנחה של 6% במעמד החיוב .
– לא מכבדים כרטיס נטען צהוב/לבן של מועדון צרכנות “חבר” .

  • תעודת האחריות המצורפת למדרסי ” אבידור“ –

האחריות ניתנת עבור מדרסים מסוג A.M.C או A.N.A בלבד לתקופה כפי שמוטבעת על התעודה.

התעודה בתוקף רק אם נחתמה עם חתימה וחותמת של הרשת.

האחריות הינה על כל תיקון והתאמה של המדרס לכף הרגל בתקופה המוטבעת ע”ג התעודה.

שדרוג המדרס ייעשה לאותו סוג שנרכש בלבד.

  • שירות “אבידור עד הבית”
    ההגעה לבית הלקוח נתונה לשיקול בית העסק.
    השירות כרוך בתשלום אשר יקוזז במקרה שתתבצע הזמנה. לפרטים נוספים פנו לסניף הרלוונטי.

החלפות והחזרות של נעליים עד 14 יום מיום הרכישה באריזה המקורית.

יש לברר מראש את שעות פעילות הסניפים.

  1. סוליו אלפא קיור

12.1. ביטול רכישה
אם ביצעת הזמנה באתר אבידור אונליין והינך מעוניין לבטל אותה, תוכל לעשות זאת תוך שעתיים מהשלמת ההזמנה, שכן אנו בדרך כלל מעבדים את ההזמנות ושולחים את הפריטים המוזמנים מיד עם קליטתן. זמן הטיפול יכול לנוע בין שעה ל-24 שעות, כתלות בשעה וביום בשבוע שבו מתבצעת ההזמנה.

12.2. תנאי החזרה
תנאי החזרת מכשיר סוליו אלפא קיור פלוס: אנו מציעים החזרים מלאים, בניכוי 530 ש”ח מהמחיר ששילמתם, עבור מכשירי סוליו אלפא קיור פלוס המוחזרים אלינו בתוך 60 יום מתאריך קבלת המשלוח. בכדי לקבל את ההחזר המקסימלי, המוצר צריך לחזור כשהוא נקי, עם כל האביזרים שהגיעו עם האריזה וכשהאריזה במצב טוב ועל כל חלקיה (כולל השרוול החיצוני, ללא קרעים ו/או הדבקות חיצוניות).
יש לוודא שהמכשיר נשלח אלינו בקופסא חיצונית נוספת על מנת למנוע פגיעה במכשיר ובאריזתו.
על מנת להתחיל בתהליך ההחזר הכספי, אנא צור עימנו קשר בדוא”ל avidor.online@gmail.com

12.3. אחריות

על מכשירי אלפא קיור פלוס חלה אחריות מובנית של שנתיים. אם מכשירך אינו עובד כראוי, נשמח לתקנו ולהחזירו אליך במצב תקין, או להחליפו במכשיר חדש.

הקונה המקורי בלבד רשאי לממש את האחריות. אם ברצונך להחליף או לתקן את מכשיר אלפא קיור פלוס, אנא צור עמנו קשר בדוא”ל avidor.online@gmail.com. אנו נבקש ממך להציג את הקבלה או חשבונית הרכישה, לאשר את שמך, את מספר ההזמנה ותאריך הרכישה, על מנת לקבל מאיתנו אישור והוראות החזרה.
אם הנך שולח אלינו מוצר לצורך החזר או תיקון, ודא שהנך עוטף ואורז אותו כראוי כך שלא ייגרם לו כל נזק במהלך המשלוח, שכן את ההחזר נוכל לבצע אך ורק עבור מוצרים שמצבם כחדש. כל נזק שנגרם למוצר במהלך ההובלה אינו מכוסה תחת תנאי אחריות זו.
אם הנך מחזיר את המוצר באמצעות הדואר, נא ודא שהנך שולח אלינו מספר מעקב, כך שנוכל לעקוב אחר משלוח המוצר בחזרה אלינו.
* הג’לים הטיפוליים של אלפא קיור פלוס אינם מכוסים תחת תנאי אחריות זו.

  1. תקנון מועדון לקוחות אבידור
    הסעיף מסדיר את החברות במועדון הלקוחות של המרכז הבריאותי לכף-הרגל בע”מ (להלן: “אבידור” או “החברה” ו”המועדון”).
    1.הצטרפות למועדון
    1.1.כל אדם, מעל גיל 18, למעט תאגיד, זכאי להצטרף למועדון והכל בכפוף לתנאי תקנון זה.
    1.2.החברות במועדון תהיה באמצעות מילוי טופס ייעודי באתר ו/או טופס בחנויות אבידור ותהיה כפופה לתנאי תקנון זה.
    1.3.הצטרפות למועדון נתונה לשיקול דעתה המוחלט של אבידור והיא רשאית לדחות בקשת הצטרפות ו/או להפסיק חברות של אדם במועדון בהתאם לשיקול דעתה ומבלי שתהיה מחויבת לנמק זאת.
    2.הטבות
    2.1.החברה רשאית לקבוע ולשנות מעת לעת את ההטבות וההנחות הניתנות לחברי המועדון וכן להעניק הטבות והנחות שונות לאוכלוסיות שונות בתוך המועדון ולהקים תתי מועדונים שונים לקבוצות יעד מסוימות והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וכפי שיפורסם על ידה מעת לעת. כמו כן רשאית החברה להקים מועדוני לקוחות נוספים, אשר לכל אחד מהם תנאי הצטרפות שונים ולהעניק להם הטבות שונות.
    2.2.אין כפל מבצעים, הטבות והנחות למועדונים ו/או לאוכלוסיות שונות.
    2.3.ההטבות יינתנו בחלק מסניפי הרשת ו/או באתר סחר כפי שיפורט בפרסומים השונים.
    2.4.חברי המועדון יהיו זכאים להטבות הבאות: הנחות על מגוון נעליים ומוצרים נוספים, בדיקת פיזיותרפיסט חינם אחת לשנה, צבירת נקודות בכל קניה לרכישות הבאות, הטבת יום הולדת, הרצאות ותכנים מקצועיים נוספים.
    3.שימוש במידע אישי
    3.1.בהצטרפותכם למועדון אתם מאשרים לאבידור לעשות שימוש במידע האישי שלכם לרבות מידע שקיים במערכות החברה וזאת מרצונכם החופשי. אתם מסכימים לתנאי מדיניות הפרטיות שלנו (כפי שמופיעים באתר https://www.avidorhc.co.il/) ולכל איסוף, עיבוד ושיתוף של המידע האישי, למטרות המפורטות להלן. אנו שומרים על הזכות, לפי שיקול דעתנו, לשנות את מדיניות הפרטיות בכל עת. משכך, הנכם מתבקשים להתעדכן במדיניות הפרטיות מעת לעת באתר החברהhttps://www.avidorhc.co.il/tacanon-avidor/. למען הסר ספק, המשך חברותכם במועדון לאחר עדכון המדיניות משמעו כי הנכם מקבלים את מדיניות הפרטיות העדכנית לרבות יצירת קשר טלפוני, סמס וואסטאפ עבור שירותי ומוצרי החברה.
    3.2.אבידור תעשה שימוש במידע האישי לצרכים הבאים:
    3.2.1.אנו עשויים להשתמש בפרטי הקשר שלכם כדי לשלוח לכם תקשורת שיווקית/פרסומית שלדעתנו עשויה לעניין אתכם (לרבות באמצעות דוא”ל ו-SMS) ולשלוח לכם עדכונים, חדשות או סקרים בנוגע לשירותים ולמוצרינו. אם אינכם מעוניינים לקבל הודעות כאמור ביכולתכם לדרוש להיות מוסרים מרשימת תפוצה זו בכל עת באמצעות לחיצה על קישור הסרה, שיופיע בהודעות הפרסומיות.
    לתשומת לבכם, אף אם תבחרו שלא לקבל מאתנו דוא”ל פרסומי, נוכל לשלוח אליכם הודעות בעלות אופי שירותי ו/או תפעולי של חברי מועדון הלקוחות, לרבות תגובה לבקשות ליצירת קשר.
    3.2.2.כדי לייעל קמפיינים פרסומיים ולאפיין קהלי יעד ברשתות חברתיות ואתרים שונים.
    3.2.3.לצורך יצירת קשר אתכם, לרבות כאשר הנכם מתעניינים בשירותי ומוצרי החברה, בהצעות שונות מטעמנו, או כאשר אתם מבקשים לקבל מידע נוסף.
    3.2.4.לצורך התגוננות בהליכים משפטיים.
    3.3.אנחנו עשויים לשתף מידע אישי שתמסור לנו במקרים הבאים:
    3.3.1.אנו עשויים לשתף מידע אישי עם חברות קשורות ושותפים עסקיים, על מנת שיוכלו לסייע לנו בעיבוד המידע האישי ובמתן השירותים ללקוחותינו.
    3.3.2.אנו עשויים לשתף מידע אישי עם נותני שירות צד ג’ ושותפים, על מנת שיסייעו לנו בפעולותינו העסקיות ועל מנת שנוכל לספק את שירותינו לכם ולמשתמשים אחרים. בנוסף, אנחנו עשויים להיעזר בנותני שירות צד ג’ כדי לסייע לנו בהפצת סקרים, פרסום ו/או תכנים הנוגעים לשירותים.
    3.3.3.כלל המידע עשוי להיות מועבר גם לספקים במדינות אחרות, לרבות ארה”ב. אנו עושים מאמצים סבירים מסחרית על מנת להתקשר עם נותני שירות צד ג’ ושותפים אמינים, ומפעילים מאמצים ונוקטים אמצעים כדי לוודא שהם שומרים על דרישות אבטחת המידע.
    3.3.4.במקרה של כל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך לבין החברה;
    3.3.5.בכל מקרה שהחברה תסבור כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק גוף או רכוש (לך או לצד שלישי) או בקשר לחקירה לחשדות למעשים בלתי חוקיים;
    3.3.6.במקרה בו החברה תארגן את פעילותה במסגרת תאגיד אחר (לרבות במקרה של מיזוג או רכישה ע”י צד שלישי) היא תהיה זכאית להעביר לתאגיד כאמור את כל המידע שנאסף אודותיך.
    3.3.7.אנו רשאים לשתף מידע אישי אם אנו סבורים בתום לב כי גישה, שימוש, שמירה או גילוי של המידע נחוצים באופן סביר על מנת: (1) לקיים כל חוק חל, תקנה, הליך משפטי או בקשה ממשלתית ניתנת לאכיפה; (2) לאכוף את הסכם השירות, לרבות חקירת הפרות פוטנציאליות של התנאים באתר או כל הסכם אחר עמנו; (3) לזהות, למנוע או לטפל באופן אחר במקרי הונאה, אבטחה או בבעיות טכניות; (4) להתגונן מפני פגיעה בזכויות, בקניין או בבטיחות של החברה או מי מטעמה, משתמשים או הציבור.
    3.3.8.שימוש במידע אנונימי. אנו עשויים להשתמש במידע שאינו מאפשר זיהוי באמצעים סבירים של משתמש אינדיבידואלי (כגון מידע מצטבר אודות השימוש בשירותים) או לגלותו לנותני שירות צד ג’, על מנת לשפר את שירותינו ואת חוויית המשתמש שלך במסגרת השימוש בשירותים ו/או על מנת לייעל קמפיינים פרסומיים ותהליכים עסקיים.
    3.4.שמירה על הפרטיות שלכם וכיבוד הזכויות שלכם. אנו מחויבים להגן על פרטיותך. הגנת פרטיות הנה תחום מתפתח, ואנו משקיעים משאבים ניכרים על מנת לעמוד בהוראות הדין. חשוב לנו שתדעו, שחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א – 1981, והוראות רגולציה אחרות, מעניקים זכויות חשובות. כך למשל, הזכות לעיין במידע האישי הנאסף על אדם וכן הזכות לבקש שמידע שגוי או בלתי מעודכן על אדם יתוקן ו/או יעודכן בהתאם. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל שאלה ביחס למדיניות הפרטיות ובכל ענין קשור אחר, באמצעות משלוח דוא”ל לכתובת mail@avidorhc.co.il, ואנו נשתדל להשיב עליה בהקדם.
    4.כללי
    4.1.החברה שומרת על זכותה להאריך ו/או להפסיק את פעילות המועדון אם תראה צורך בכך, במתן הודעה לאלתר. במקרה של הפסקה כאמור יהא המועד האחרון למימוש מבצעים מיוחדים 60 יום מיום פרסום ההודעה בדבר הפסקת פעילות המועדון כאמור לעיל.
    4.2.החברה שומרת על זכותה לשנות את הוראות התקנון, על כל סעיפיו, לרבות הזכאות להצטרף למועדון, תקופת החברות בו, ההטבות להן זכאים החברים, מחירים ועלויות וכיו”ב, הכל כפי שתמצא החברה לנכון ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.
    4.3.החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל את ההטבות הניתנות על ידה לחברי המועדון ו/או היקפן, בכל עת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, וכפי שיפורסם על ידה מעת לעת.
    4.4.דרכי מסירה, פרסום ודיווח של הודעות החברה בקשר למועדון יהיו כפי שתקבע החברה מעת לעת. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, פרסום במקום גלוי לעין בסניפי החברה ו/או בפרסומים ייעודיים לחברי המועדון, לרבות אתר האינטרנט ו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או באחד מהם, לפי הענין והכל לפי בחירת החברה, ייחשב כמספק וחבר המועדון לא יישמע בטענה כי לא ידע אודות האירוע נושא הדיווח ו/או הפרסום ו/או ההודעה כאמור.
    4.5.לבית המשפט המוסמך בעיר תל-אביב תהיה סמכות השיפוט הייחודית והבלעדית בכל הקשור לתקנון זה.
  2. קורס “כף רגל, קרסול ושוק”
    14.1. דמי ביטול, עד שבועיים לפני תחילת הקורס, יעמדו על סך 600 ₪.

14.2 החל משבועיים לפני תחילת מועד הקורס ועד למועד התחלתו, יחויב הנרשם במחיר מלא.

14.3. קיום הקורס מותנה בכמות הנרשמים.

  1. קיו-רום ואבידור מדיקל

15.1 ביטול טיפולים יחושב פר עלות טיפול בודד ויקוזז מעלות הכרטיסייה.

15.2 לטובת קבלת החזר כספי מפוליסות ביטוח בריאות פרטיות ו/או שב”ן, הטיפולים מוכרים כטיפולי פיזיותרפיה לכל דבר ועניין, שכן הטיפולים ניתנים על ידי פיזיותרפיסט. ההחזר יינתן בכפוף לתנאי הפוליסה האישית של המטופל.

15.3 התוויות הנגד של לייזר בעוצמה גבוהה:

  1. הריון
  2. קוצב לב או שתל אחר המופעל חשמלית
  3. מטופלים המועדים להתקפים אפילפטיים
  4. ילדים ומתבגרים – באזורי לוחיות הצמיחה (האזורים בהם העצמות עדיין גדלות)
  5. מחלות אונקולוגיות
  6. מעל פצע פתוח או זיהום
  7. בעיה של חוסר תחושה (שקיימת רוב הזמן אצל סוכרתיים) ו/או נוירופתיה

15.4 התוויות הנגד של טכנולוגיית Medkey:

  1. הריון
  2. קוצב לב או שתל אחר המופעל חשמלית
  3. הצבת האלקטרודה הטיפולית מעל גידולים ממאירים
  4. שימוש מעל פצעים פתוחים
  5. מטופלים המועדים להתקפים אפילפטיים
  6. מצבי הרעלת אלכוהול

המידע והעצות הניתנים באתר אבידור הם בגדר מידע כללי בלבד. אין בהם כדי להוות תחליף לייעוץ או לבדיקה אצל רופא, ואינם בגדר “חוות דעת רפואית”, “אבחנה רפואית”, “תחליף לטיפול רפואי” או “המלצה לטיפול רפואי“.

ט.ל.ח.

פוסטים אחרונים