סיפור הצלחה ממזרח שווייץ

דף הבית » פתרונות הנעלה » נעליים טיפוליות – JOYA » סיפור הצלחה ממזרח שווייץ
JOYA13

שני יזמים צעירים ממזרח שווייץ חוגגים הצלחה מרשימה: הם כבר מכרו מיליון זוגות מהנעל הנוחה שהם פיתחו.

הכל החל “בקטן” ב-2008, כפי שנזכר קלאודיו מיינדר, אחד ממקימי חברת “Joya Schuhe AG”: “מכיוון שהשקענו את כל חסכונותינו בייצור נעליים, יכולנו להרשות לעצמנו רק לשכור חדר בדירה משותפת בתור משרד”. הנעל שהוא מתאר כ”נעל הרכה ביותר בעולם” פותחה בידי קרל מולר. “מה שהתחיל עם שמונה זוגות נעליים שחורות צמח לקולקציה אטרקטיבית עם יותר משבעים דגמים”.

החברה עצמה צמחה גם היא. ממפעל של שני אנשים לחברה בסדר גודל בינוני המעסיקה למעלה משישים עובדים בארץ ובחו”ל. הנעליים ניתנות לרכישה ב-17 מדינות, כאשר רובן נמכרות בגרמניה ובסקנדינביה. “אני חושב שמה שהופך את ג’ויה להצלחה כזו הוא אופייה הייחודי של הנעל. אין כרגע שום דבר שדומה לה בשוק הנעליים”, מסביר קלאודיו מיינדר שמנהל את המשרד הראשי ברוגוויל שבשווייץ.

נעל זהב הראויה לכל שבח

את הנעל המיליון במספר יציינו בייצור יוצא דופן לפי הזמנה: נעל מצופה זהב. הנעל הנוצצת נראית בדיוק כמו נעל ג’ויה אמתית, עד לפרט האחרון. ארבעים זוגות מיוצרים בדקדקנות באופן ידני. סדרה מוגבלת זו של נעלי ג’ויה מוזהבות יחולקו ללקוחות ולשותפים העסקיים בכמה אירועי קידום מכירות והגרלות.

שבחים: מדליית זהב לנעל ג’ויה

שני היזמים הצעירים זכו רק לאחרונה לשבחים בעבור הנעל השימושית והנוחה שלהם בגרמניה. על פי סקר מדגמי שערך המגזין המתמחה הגרמני “Markt Intern”, כ-2,600 מוכרים קמעונאים של נעליים מחשיבים את נעלי ג’ויה כנוחות ביותר בגרמניה. זה מעניק לג’ויה את המקום הראשון, לפני מותגים מסורתיים כמו “גנטר”, “פין קומפורט”, “מפיסטו”,  “וולדלאופר” ואחרים. “היינו מאושרים  מהציון לשבח הזה. זה מהווה אישור לעובדה שאנשים מעריכים את המוצר שאנחנו מספקים ואת השירות שלנו. אנחנו רוצים להודות מעומק ליבנו ללקוחות שלנו על נאמנותם בחמש השנים האחרונות”, מספר קרל מולר.

לפתח עוד יותר את המותג השווייצרי

החברה הצעירה משקיעה כסף רב בפיתוח טכנולוגיות חדשות לסוליות. צוות המונה שבעה מומחים עמל במחלקת המחקר שאותה מנהל הממציא של ג’ויה, קרל מולר בכבודו ובעצמו. “אנחנו בוחנים כרגע סוליה רכה וגמישה במיוחד שתקבע תו תקן חדש נוסף”. שני היזמים ממזרח שווייץ שמו עינם על יעד חדש לנעל החדשה שלהם: השוק האמריקני, שנכון לעכשיו עדיין לא מוצה.

למידע נוסף על “ג’ויה” גלשו באתר ג’ויה העולמי

פוסטים אחרונים