מדרסים להרזיה וחילוף חומרים

HP_F

מה הם מדרסים להרזיה וחילוף חומרים וכיצד הם פועלים?
מדרסים להרזיה וחילוף חומרים הם מדרסים מיוחדים שמפעילים לחץ על נקודות ספציפיות בכף הרגל בזמן העמידה מה שאמור לגרום לנו לירידה בתאבון ולזירוז תהליך חילוף החומרים בגוף. המדרס משלב טכנולוגיה אורטופדית וטכנולוגיה של דיקור ורפלקסולוגיה. מדרסי הרזייה בנויים באופן כזה שבזמן ההליכה על המדרסים אנחנו אמורים להפעיל שרירים יותר מבדרך כלל מאחר והם מונחים בזווית מיוחדת שאמורה לגרום לנו להתאמץ יותר בהפעלת השרירים וכך לשרוף יותר קלוריות. בנוסף יש להם יתרונות כמו עזרה בתהליך הניקוי של הרעלים מהגוף, הם מגבירים את תחושת השובע והעיכול ומזרזים את חילוף החומרים ובאמצעות הלחיצות בכף הרגל המדרסים יוצרים איזון ומרגיעים לחצים מיותרים שמשפיעים עלינו. עם זאת חשוב לומר שמדרסי הרזייה הם לא פתרון קסם ומי שיקנה אותם לא יחל לרדת במשקל בלי להבין שהשינוי צריך להיות מהותי ביותר.

האם זה עובד, מה אומרים המחקרים על מדרסים להרזיה וחילוף חומרים?

המוצרים שקיימים כיום בשוק הם לא מעטים והם מבטיחים ירידה של בין 4-6 ק”ג בחודש אבל חשוב שוב לומר כי אין זה פתרון קסם ואף יותר מכך, כיום אין מחקרים איכותיים שמראים כי למדרסים אלו באמת יש השפעה מהותית על תהליך הירידה במשקל. גם הטענה שרפלקסולוגיה והדיקור עוזרים בירידה במשקל לא הוכחה על ידי מחקרים ומומלץ על פי דיאטנים ומומחים לשלב את המדרסים עם אכילה נכונה ופעילות גופנית מאומצת ונכונה.
אם תאכלו נכון, ותתעמלו וגם תשתמשו במדרסים תוכלו לרדת במשקל. יתרה מכך המדרסים יוכלו לעזור לכם במגוון בעיות אורטופדיות שיעילות המדרסים כבר הוכחה בהן כמו שיפור יציבה ועזרה באיזון המשקל והאופן שבו הוא מתפזר על השלד שלנו ועל כפות הרגליים. המדרסים יכולים לעזור לנו בהפחתת כאב ברגליים ובברכיים ויכול לעזור לנו בהפחתת דלקות ועוד…
לסיכום גם אם לא נתחייב שתוכלו לרדת עם תשמשו במדרסי הרזייה בלבד, אם תשתמשו במדרסים, תאכלו נכון ובריא ותתאמנו נכון ובצורה יעילה הרי שתוכלו להפחית ממשקלכם בזהירות ובצורה בטוחה.

פוסטים אחרונים