מדרסים לכאבי ברכיים

בעיות-ברכיים

אם סבלתם או אתם סובלים מכאבים בגב או בברכיים, הגיע הזמן להיכנס לאחד מהסניפים שלנו ולבקש התאמה אישית למדרסים לכאבי ברכיים. תוכלו להיכנס לאחד מהסניפים שנמצאים באזור מגוריכם. כאשר תגיעו זכרו להביא אתכם שני זוגות נעליים שאתם משתמשים בהם באופן רבוע על מנת שנוכל לדאוג שהמדרסים יתאימו באופן מושלם לכפות הרגליים הייחודיות שלכם ולנעליים שלכם. בנוסף אם הייתם אצל רופא אורתופד או מומחה אחר הביאו ממנו את חוות הדעת או מסמך רפואי אחר.

למה אנחנו סובלים מכאבים?

תפקוד לקויי של כף הרגל יכול גם הוא לגרום לכאבים בברכיים. כפות הרגליים שלנו הן הבסיס בעצם לכל צעד שאנו הולכים ובעיות וכאבים בכף הרגל יכולות להשפיע על כל גופנו ובמיוחד בגב ובברכיים ישנם גורמים רבים לכאבים בברכיים. חלק מהפציעות יהיו משחיקה וחלקן מחבלה ישירה. אי יציבות של הפיקה, שינויים ניווניים, פגיעות ברצועות, קרעים בסחוס ודלקת בגידים הם רק חלק מהפציעות והסיבות האפשריות.

מדרסים מותאמים לכפות הרגלים יכולים לטפל בגורמים לכאבי ברכיים. מחקרים שונים מראים שכ- 76% בערך מהמטופלים שהחלו להשתמש במדרסים נצפתה הקלה בכאבים עד חודש מתחילת הטיפול. המדרסים מייצרים מנח לרגל שייצב את הברך בצורה הטובה ביותר ויימנעו את הלחצים הגורמים לנזק ובכך למנוע זעזועים ולייצר הקלה על העומס על הברכיים.

הגעתם לסניף, מה קורה עכשיו?

בפגישה הראשונה שלכם עם המטפל הוא יתחיל את התהליך בשאילת שאלות שרלוונטיות למצב הרפואי שלכם ושאלות בנוגע לסיבה שלשמה הגעתם ולאחר מכן הוא יבדוק את מנח כפות הרגליים שלכם, את המבנה שלהן ואת היכולות הפיזיולוגיות שלהן ולאחר מכן התוצאות ישוקללו. לתוצאות אלו יוסיפו את התוצאות של בדיקת פילוג הלחצים במעבדה הביו מכנית שלנו בניהולו של פרופסור איילון. בבדיקה זו אנו בודקים את פילוג הלחצים של כף הרגל בזמן תנועה. פרופ’ איילון יסביר לכם את התוצאות וההמלצות ולאחר מכן תקבלו את התוצאות גם למייל שלכם. לאחר מכן נמדוד באמצעות כפפה מיוחדת שמתקשה ומקבלת את צורת כף הרגל שלכם והכפפה תתאים למצב הרגל במצב אידיאלי עבורה. את המדרס תקבלו לאחר שבוע וכעבור חודש תחזרו לסניף לביקורת שבה יבדקו את מצב כף הרגל.

פוסטים אחרונים