מדרסים ביומכניים CNC

בעיות-ברכיים

מהם מדרסים ביומכניים CNC?

ישנם סוגים רבים של מדרסים, יש מגוון של מטרות ומגוון של חומרים ומגוון של דרכים בהן ניתן להתאים את המדרסים לכפות הרגליים שלנו. מדרסים ביומכניים CNC הם השיטה החדישה ביותר אשר באמצעות שיטה מיוחדת מצלמים את מנח כף הרגל באיכות HD וכך הוא מיוצר באופן מדויק ללקוח, בצורה פרטנית לפי מבנה כף הרגל שלו מה שמסייע לבריאותה ולנוחות שלה.

מדרסים ביומכניים CNC הם מדרסים קשיחים שעשויים מחומרים כמו פלסטיק או גרפיט והם מכוסים בחומרים בולמי זעזועים רכים. כאשר מדברים על מדרסים ביומכניים מתכוונים בעצם לכך שבזמן הייצור וההתאמה מביאים בחשבון את הכוחות המופעלים על גוף האדם ועל כפות הרגליים בזמן הליכה, ריצה ואפילו עמידה.

מדרסים אלו יוצרים מנח ספציפי עבור כף הרגל של הלקוח ולפי הדרישות שלה. כף הרגל מתרגלת למדרס ולא המדרס מושפע מדריכת הלקוח. סוג מדרס זה יתאים לאנשים שעומדים הרבה. כלו שיש להם בעיות הנובעות מהדרך בה הם עומדים ולעיתים הם יסבלו מכאבים בעקב, דורבן, כאבי קרסול, ברכיים, ירכיים, גב ואף יתאים לאנשים בעלי פלטפוס וקריסת קשת.

ספורטאים רבים ישתמשו בסוג זה של מדרס מאחר והתמיכה בו היא משמעותית ביותר והיא מעניקה את ההגנה הכי טובה לקשת שלנו בזמן הפעילות האינטנסיבית. מדרס זה מעניק את ההגנה הכי טובה מפני שברי מאמץ, נקעים ועוד. מעצם היותם קשיחים הם מומלצים גם לאנשים שסובלים מעודף משקל.

מדרסים ביומכניים CNC אצלנו ב-אבידור

אצלנו ב”אבידור” אנחנו מספקים ללקוחות שלנו התמיכה משמעותית ולכן לעיתים נמליץ ללקוחות שלנו על נעליים אורטופדיות מיוחדות להשלמת הטיפול. תקופת האחריות שלנו על המדרסים ארוכה במיוחד והיא עומדת על שלוש שנים. זכרו כי לשימוש ולעומסים המופעלים על המדרסים הביומכניים יש השפעה ישירה על אורך חייהם כלומר מדרסים של ספורטאי ישחקו מהר יותר מאשר אצל אדם אשר עובד בישיבה מול המחשב.

הכנסו עוד היום לאחד מהסניפים שלנו ברחבי הארץ, שם מחכים לכם המומחים שלנו שיעזרו לכם בבחירת פתרון ההנעלה הנכון, הטוב והייחודי לכף הרגל שלכם ולחיים בריאים וטובים יותר.

פוסטים אחרונים