כאבי ברכיים וקופות החולים

דף הבית » כאבי ברכיים » כאבי ברכיים וקופות החולים
HP_8

 

למה כואבות לי הברכיים?

הרבה דברים כבר נאמרו בנוגע לכאבי רגליים, כאבי ברכיים והפתרונות הזמינים לסובלים מהם.

בין אם מדובר בבעיות ברכיים או כאבים בכפות הרגליים אצל בני ובנות הגיל השלישי, ובין אם בכאבי ברכיים אצל ספורטאים , חשוב שבראש סדר העדיפויות יבוא שלב האבחון;

תיאום תור והגעה אל מרכז אורטופדי המתמקד
בטיפול בבעיות ברכיים, כאבי רגליים, כאבי גב או כאבי קרסול באמצעות בדיקות מעבדה – תוך שימת דגש מיוחד על בדיקת פילוג לחצים וייצור שבלונה מדויקת של כף הרגל – כזו אשר מציבה במשוואה שני נתונים חשובים ביותר לבריאות כף הרגל שלנו: מבנה כף הרגל מחד גיסא, ומשקל גופנו כמו גם דפוס הליכתינו מאידך גיסא.

מדרסים מותאמים אישית באופן המדויק ביותר

באמצעות פטנט ייחודי הקיים ברשת “אבידור מדרסים” – הכפפה הפולימרית שמו, ניתן לקבוע ברמת דיוק גבוהה מאוד כיצד לבנות את המדרס. לאחר שביססנו עובדה זו , חשוב מאוד להתייחס לנושא המחיר; התשובה לשאלה זו תלויה כמובן ב”את מי שואלים” וזאת בשל הנראות הכוללת של כל נושא המדרסים – נכון לנובמבר 2020 במדינת ישראל: בעודנו גולשים ברשתות החברתיות אנו נחשפים לכמות גבוהה יחסית של עסקים אשר מפרסמים תחת כל עץ רענן “מדרסים ב-100 ₪” או לחילופין: “מידרסים ב200 ₪” .

רבים – אגב,  יטענו כי שורות אלו “נכתבו בדם” , וזאת בשל הבילבול ששורר בקרב הציבור הישראלי בכל הנוגע להפרדה בין המוצר “רפידה” , למילה “מדרס מותאם אישית”. במילים אחרות, אם הזמינו אתכם בחיוך רחב לעלות על מכשיר אוטומטי דמוי משקל , ובהתבסס על כך יצרו עבורכם – לעיתים בו במקום – “מדרסים” , הרי שלא באמת מדובר במדרסים מותאמים אישית , כי אם ברפידות כמעט גנריות אשר אינן בהכרח מתייחסות במבניהן לנושא המשוואה הכה-חשובה המוזכרת בפתח מאמר זה.

 

אנחנו ברשת “אבידור” , מתרכזים כבר 81 שנים בטיפול אמיתי באנשים הסובלים מכאבי ברכיים, כאבי רגליים, כאבי קרסול וכאבי גב. אנו עושים זאת בצורה המקיפה ביותר והאינדבידואלית ביותר; כל מקרה לגופו. בעיקר חשוב לדעת כי כל מטופל או מטופלת עוברים סדרה מקיפה של בדיקות מעבדה בטרם מתקבלת ה”שבלונה” המיוחלת – אותה סכימה הגדולה מסך חלקיה, זו אשר מספרת לנו ברמת דיוק מקסימלית – כיצד בדיוק יש לתמוך בכפות הרגליים של אותו מטופל או מטופלת, ואם בכאבים עסקינן, יהיה זה המקום אף לציין כי בחלק ממרכזי אבידור מדרסים , קיים אף טיפול בכאבים באמצעות לייזר.

 

 

מדרסים, מחיר וקופות החולים

חוק הבריאות הממלכתי מ-1995 ברשות חבר-הכנסת לשעבר חיים רמון, הגדיר זכויות הגנה רפואיות ממלכתיות לכל כיס להם זכאים אזרחי ישראל. בחלקו, אומר הדבר כי חברי קופות החולים השונות זכאים לסיבסודים והנחות בין היתר על אביזרים רפואיים – וכמובן שלכל קופת-חולים תקנון משלה.

ובפועל, כיצד נכנסות לתמונה קופות-החולים? אז ככה: ודאי וודאי שקופות חולים כגון: לאומית, קופ”ח כללית, מאוחדת ומכבי עשויות לספק לכם פתרונות של סבסוד חלקי – בין אם תבחרו בפתרון של רפידה ובין אם יהיה זה פתרון אמיתי של מידרסים מותאמים אישית מבוססי בדיקות מעבדה, חשוב לדעת כי באבידור מדרסים – אנו עובדים עם כלל קופות החולים כמו גם עם משרד הבטחון.

מדרסים כללית מושלם – ככה עושים את זה!

אז אם עברו לכם בראש תהיות בסגנון של “מדרסים כללית מושלם איך אני עושה את זה” או בין אם ההורים המבוגרים שואלים שאלות כמו: “מדרסים עם קופת חולים כללית?” חשוב לנו לחשוף גם אתכם לנוסחה המנצחת:  צרו איתנו קשר באמצעות האתר – או באמצעות הגעה לסניף אבידור הקרוב לביתכם, ואנו נספר לכם בדיוק לאלו הטבות אתם זכאים וזכאיות.

מדרסים וכללית מושלם הם שני דברים שהולכים יחד. אם אתם חברים בקופת החולים כללית – כמו גם בשאר קופות החולים , תוכלו לחסוך כסף ובאותה הזדמנות אף להעניק לכפות רגליכם את הטיפול הטוב והמקיף ביותר. מדרסים קופת חולים כללית? קל!

 

פוסטים אחרונים