מדרסים לכדורגלנים

דף הבית » פציעות ספורט » מדרסים לכדורגלנים
מדרסים-לכדורגל

מדרסים לכדורגלנים

בזמן משחק או אימון כדורגל, הגוף שלנו נדרש לתזוזות חדות של מרכזי הכוח בגוף וזה יוצר שליטה ויציבות בתנועות הגוף. מדרסים לכדורגלנים מיוצרים מחומרים קלים וגמישים שמאפשרים פיזור לחצים, והקלה על האזורים שמופעל עליהם הכוח המרבי במשחק כדורגל. מכיון שלכל שחקן יש מבנה שונה של כף הרגל, מבנהו של המדרס המיועד לכדורגל הוא צר. זאת על מנת לאפשר לשחקנים להכניס את המדרס לתוך נעל כדורגל שהיא יותר צרה מנעל רגילה. בנוסף, למדרס יש יכולת בלימת זעזועים של המדרס ויצורו נעשה בהתאמה אישית שמבטיח הפחתת סיכון לנזק שנגרם ממאמץ יתר. ההסתגלות למדרסים אלו לוקחת קצת יותר זמן.

מדרס יעודי למשחקי כדור

ישנם מדרסי ספורט שמיועדים ספציפית למשחקי כדור שנערכים במגרשים קטנים יחסית ומתאפיינים בקפיצות, בלימות פתאומיות ופניות חדות וכל אלו יוצרים עומס ומתח בלתי פוסק על רגלינו. כאשר העומס הזה מתרחש לאורך זמן עלולה להיווצר שחיקה שמתאפיינת בהתקשות העור וביבלות ולכן המדרסים שלנו יעניקו תמיכה וריפוד לכף הרגל בכלל ובאזור כרית הבוהן והם כוללים חיזוק קל של המדרס מתחת לקצה הבוהן וריפוד מיוחד בכריות האצבעות שמספק תמיכה אורכית לקשת כף הרגל.

מדרסים מותאמים אישית לשחקני כדורגל מייצבים את כף הרגל בתנוחה הנדרשת ומונעים את החלקתה. המדרסים תורמים ליכולת הפעלת כוח מתפרץ וליציבות השחקן לאורך המשחק. השימוש במדרסים מונע שברי מאמץ ונקעים. הם מותאמים לכף רגל ספציפית וניתן לשים אותם גם במגרשים רכים וגם במגרשים קשים. שימוש נכון ולאורך זמן במדרסים מותאמים אישית לכפות הרגליים שלכם תשפר את היציבה, המהירות, הכאבים והשימוש בכוח במשחק עצמו ולכן חשוב מאוד להשתמש במדרס מותאם אישית.

פוסטים אחרונים