דורבן העקב - טיפול ומניעה

מדרסים בחיפה

דף הבית » מדרסים בארץ » מדרסים בחיפה
מדרסים800

מחפשים מדרסים בחיפה? כנסו אלינו לסניף בחיפה בשדרות הנשיא 134, סנטר האודיטוריום. ימי העבודה שלנו הם בימים א עד ה בין השעות 09:00 עד 19:00 ובימי ו, בין 09:00 עד השעה 13:00. תוכלו להגיע אלינו גם בתחבורה ציבורית. אם אתם מגיעים בחברת אגד תוכלו לקחת את 131,132,133,28,21,12,205,37,35,34,א37. באומני אקספרס תוכלו להגיע אלינו בקווים שמספרם 190,192.193 ובכרמלית קו מספר 1. תוכלו למצוא אותנו גם בטלפון 04-8104560.

ל”אבידור” יש ארבעה עשר סניפים ברחבי הארץ, תוכלו להגיע לכל אחד מהם להיבדק ע”י אחד המומחים שלנו שישמחו לתת לכם את השירות הטוב ביותר. אם אינכם יכולים להגיע לסניף, “אבידור” מפעילה שרות מיוחד שנקרא “אבידור עד הבית” ובו אנחנו מגיעים אליכם או למקום העבודה ולוקחים מידות למדרסים ואם צריך מציעים לכם פתרון הנעלה מתאים

חשוב כמובן לציין כי כל הסניפים שלנו וכמובן גם סניף חיפה נגישים לכולם ומנוהלים בכפוף להנחיות של משרד הבריאות וכן אנחנו מכבדים הפניות למדרסים מקופות החולים השונות.

בסניף זו תוכלו להיבדק על ידי המומחה שלנו. על מנת להתאים מדרסים מתאימים לכפות הרגליים שלכם. תחילה ישוחח איתכם המומחה על מנת להבין יותר טוב את הסיבה שבגללה הגעתם ואת המטרות שאותן תרצו להשיג באמצעות המדרסים. לאחר מכן הוא יבדוק את כפות הרגליים שלכם באמצעות הבדיקות הכי חדישות והכי מדויקות, ייקח את המידות הנכונות ולאחר שכלול של כל הבדיקות הוא יגיע אם תוצאה שתכלול את פתרון ההנעלה שלפי דעתו הכי מתאים לכפות הרגליים ולצרכים שלכם. יכול להיות שהמומחה שלנו יגיע למסקנה שאתם צריכים רק מדרסים מותאמים אישית ואולי הוא גם יציע לכם נעליים שיתאימו לכם או אפילו דגם של נעל ספציפית יותר מהמבחר המגוון והרחב שקיים אצלנו בחנות על מנת לתת לכם את פתרון ההנעלה הטוב, המדויק והספציפי בשבילכם. כך או כך מטרתנו היא לתת לכפות הרגליים שלכם ולגופכם את מה שהן זקוקות לו, ובמטרה אחת והיא שאתם, הלקוחות תהיו מרוצים.

אנחנו מגיעים עד בית הלקוח או למקום העבודה שלו אז לא משנה איפה אתם בארץ אנחנו נגיע אליכם על מנת לקחת את מידות המדרסים שלכם ונתאים אותם לכפות רגליכם. בנוסף אם יהיה צורך המומחים שלנו ימליצו לכם גם על מותג הנעלה ודגם נעליים רצוי כדי לתת את הפתרון הטוב ביותר בשבילכם, כמובן שאם תעדיפו להגיע לסניף שלנו, תוכלו לבחור בסניף הקרוב לבית מגוריכם.

מדרסים בפתח תקווה – מתי ואיפה?

אם אתה גר בפתח תקווה תוכל לנסוע 20 דקות ולהגיע לסניף הראשי שלנו ברחוב פנקס. ימי העבודה הם ראשון עד חמישי מהשעות 09:00 ועד 19:00 ואילו בימי שישי הסניף שלנו פתוח מהשעה 09:00 ועד 13:00. תוכלו להגיע בתחבורה הציבורית באמצעות הקווים שמספרם 5,25,7,66,89,900,14 ו- 100.

כיצד אנחנו מתאימים את המדרסים?

בסניף זה ניתן לבצע בדיקת פילוג לחצים ממוחשבת שבאמצעותה המומחה שלנו, פרופסור איילון, המומחה לביו- מכניקה ינתח את התוצאות ויתאים לך מדרסים בצורה אישית ומדויקת. בבדיקה תתבקש ללכת על מסלול הליכה מיוחד שבמרכזו לוח חיישנים שמקושר למערכת הממוחשבת שלנו. על גבי המסך נוכל לצפות בברור בפילוג הלחצים על אזורים שונים בכף הרגל ותוכל לראות את ההבדלים בין הכפות הרגלים שלך. המטפל שלנו יסביר לך במדויק את התוצאות של הבדיקה ואת המשמעות שלה אבל את הניתוח המעמיק של הבדיקה תקבל למייל שלך בתוך ימים ספורים. במייל יהיו כתובות גם המסקנות של הבדיקה והן יכללו את פתרון התנועה המתאים לדעת המומחה שלנו. מדרסים ו/או נעליים. המטרה שלנו היא לתקן את הלחצים בכפות הרגליים שלך כדי שיהיו מאוזנים בשתיהן. המטרה הסופית שלנו היא שתנוע באופן טוב, נוח ונכון יותר ובאמצעות כך נוכל למנוע כאבים בהמשך חייך.

פוסטים אחרונים