דורבן העקב - טיפול ומניעה

מדרסים בפתח תקווה

דף הבית » מדרסים בארץ » מדרסים בפתח תקווה
Untitled-4

מחפשים מדרסים בפתח תקווה? ובכן ל- “אבידור” יש מעל לעשרה סניפים ברחבי הארץ ושירות שנקרא “אבידור עד הבית” ואכן, אנחנו מגיעים עד בית הלקוח או למקום העבודה שלו אז לא משנה אם אתה בפתח תקווה או חיפה אנחנו נגיע אלייך על מנת לקחת את מידות המדרסים שלך ונתאים אותם לכפות רגלייך. בנוסף אם יהיה צורך המומחים שלנו ימליצו לך גם על מותג הנעלה ודגם נעליים רצוי כדי לתת את הפתרון הטוב ביותר בשבילך, כמובן שאם תעדיף להגיע לסניף שלנו, תוכל לבחור בסניף הקרוב לבית מגוריך.

מדרסים בפתח תקווה – מתי ואיפה?

אם אתה גר בפתח תקווה תוכל לנסוע 20 דקות ולהגיע לסניף הראשי שלנו ברחוב פנקס. ימי העבודה הם ראשון עד חמישי מהשעות 09:00 ועד 19:00 ואילו בימי שישי הסניף שלנו פתוח מהשעה 09:00 ועד 13:00. תוכלו להגיע בתחבורה הציבורית באמצעות הקווים שמספרם 5,25,7,66,89,900,14 ו- 100.

כיצד אנחנו מתאימים את המדרסים?

בסניף זה ניתן לבצע בדיקת פילוג לחצים ממוחשבת שבאמצעותה המומחה שלנו, פרופסור איילון, המומחה לביו- מכניקה ינתח את התוצאות ויתאים לך מדרסים בצורה אישית ומדויקת. בבדיקה תתבקש ללכת על מסלול הליכה מיוחד שבמרכזו לוח חיישנים שמקושר למערכת הממוחשבת שלנו. על גבי המסך נוכל לצפות בברור בפילוג הלחצים על אזורים שונים בכף הרגל ותוכל לראות את ההבדלים בין הכפות הרגלים שלך. המטפל שלנו יסביר לך במדויק את התוצאות של הבדיקה ואת המשמעות שלה אבל את הניתוח המעמיק של הבדיקה תקבל למייל שלך בתוך ימים ספורים. במייל יהיו כתובות גם המסקנות של הבדיקה והן יכללו את פתרון התנועה המתאים לדעת המומחה שלנו. מדרסים ו/או נעליים. המטרה שלנו היא לתקן את הלחצים בכפות הרגליים שלך כדי שיהיו מאוזנים בשתיהן. המטרה הסופית שלנו היא שתנוע באופן טוב, נוח ונכון יותר ובאמצעות כך נוכל למנוע כאבים בהמשך חייך.

פוסטים אחרונים